Vraag

kan niet bellen

  • 12 September 2021
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

nieuwe sim kaart genomen ,  kan niet bellen wel op internet  gebruiken  zoek eens uit


2 reacties

@bk289429 
best eens bellen naar  6000  of  0475 15 60 00

of helpdesk 0800 22 800 

want in het weekend komt hier niemand langs op het forum die van Proximus zelf is.

als het een pay and go kaart is moet je ze ook identificeren →   http://proximus.be/identificeren 

anders wachten tot maandag als prox hier langskomt, 

best uw klantgegevens(klantnummer, naam, adres, gsm-nummer , simkaartnummer) en zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.

bedankt het was een sim kaart

Reageer