Vraag

Kan geen oproepen/berichten ontvangen van bepaalde contacten


Op 1 van mijn nrs kan ik geen oproepen / berichten ontvangen van een aantal gebruikers. (andere werken perfect)

Zelf kan ik zonder problemen hen telefonisch of via berichten bereiken, maar als zij proberen te bellen krijgen ze de melding dat het nr niet bestaat.  (neem aan dat er daardoor ook geen berichten toekomen)

Zelfs de “It’sMe” app werkt niet op dit toestel. (op de website geef je je mobiele nr, en dan krijgt ook die dienst waarschijnlijk de melding dat het nr niet in gebruik is..)

Heb al met de helpdesk gebeld maar krijg geen oplossing…………………..

Er zijn geen geblackliste nrs op de telefoon.
SIM in andere telefoon = zelfde issues.  
Volgens mij ligt het ook helemaal niet aan de telefoon noch de SIM. Is het ergens bij de providers dat het misloopt.

HOE KRIJG IK DIT OPGELOST !!!!!!!


10 reacties

valt inderdaad nog voor, zal iets met routering te maken hebben, best afwachten tot een proximus forumedewerker langs komt hier om je verder te helpen

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb voor zowel Telenet als Orange de routering laten rechtzetten. Zodra ik bevestiging ervan krijg, laat ik iets weten.

Reputatie 3
Badge +2

De mensen die u proberen te bereiken  , ken je die nummers ?

Het kan zijn dat ze allemaal van de zelfde provider zijn

 

u kan dat hier nagaan

 

 

https://www.crdc.be/CRDCNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=1

van telenet waarschijnlijk?

TELENET en ORANGE

Reputatie 6
Badge +3

Er lijkt inderdaad iets mis te gaan met routering van Telenet en Orange.

Voor Orange heb ik al een ticket aangemaakt om dit recht te zetten.

Voor Telenet zouden we enkele voorbeeldnummers nodig hebben om het terug recht te zetten. Zou u deze in uw forumprofiel onder het veld ‘Ticket’ kunnen toevoegen? Dan zetten we de routering voor Telenet ook in orde.

@YorickP ik heb in het ticket mijn eigen nr en wat voorbeeld nrs gezet die me niet kunnen bellen / berichten sturen...

@YorickP  Alvast bedankt. Is dit iets wat lang duurt normaal ?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@YorickP  Alvast bedankt. Is dit iets wat lang duurt normaal ?

 

 

hi, dit hangt af van waar de correctie moet gebeuren maar meestal neemt dit een 2 tal dagen in beslag

Reputatie 7
Badge +4

@YorickP  Alvast bedankt. Is dit iets wat lang duurt normaal ?

 

 

ik heb ondertussen bericht gekregen dat dit zou verholpen zijn

Reageer