Ik kan mijn iPhone 13 pro Max niet bestellen ik ben al klant bij jullie met abo met smartphone .
Het geeft steeds melding dat het niet compatibel is met mijn abonement als ik deze wil bestellen .
kan je je profiel (Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. ) aanvullen?
Er kan maar 1 promotoestel gelinkt zijn aan een gsm nummer
indien je een promotoestel hebt dat nog loopt op dat nummer, moet dat eerst opgezegd (en restwaarde wordt dan automatisch verrekend): dit kan idd via klantendienst
Onze websitebeheerders kijken ondertussen ook al na wat er aan de hand is ivm bestellingen IPhone…
groeten
Tina
Ja heb dit gezien , zal morgen is bellen naar Proximus zelf zal’mss
zo kunnen bestellen
ter info: blijkbaar zijn er nog die problemen ondervinden met de bestelling, zie
→ iphone 13 bestellen | Proximus Forum
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.