Skip to main content

Ik kan mijn iPhone 13 pro Max niet bestellen ik ben al klant bij jullie met  abo met smartphone . 
Het geeft  steeds melding dat het niet compatibel is met mijn abonement als ik deze wil bestellen . 

@Parkerariel 

kan je je profiel (Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. ) aanvullen?

Er kan maar 1 promotoestel gelinkt zijn aan een gsm nummer

indien je een promotoestel hebt dat nog loopt op dat nummer, moet dat eerst opgezegd (en restwaarde wordt dan automatisch verrekend): dit kan idd via klantendienst

Onze websitebeheerders kijken ondertussen ook al na wat er aan de hand is ivm bestellingen IPhone…

groeten

Tina


Ja heb dit gezien , zal morgen is bellen naar Proximus zelf zal’mss

zo kunnen bestellen 


ter info: blijkbaar zijn er nog die problemen ondervinden met de bestelling, zie 

→ iphone 13 bestellen | Proximus Forum


Reageer