Beste,
Op 9 september braaf de dag van pre order mijn iphone 14 pro max besteld.
Beloofd op 16 september maar niet aangekomen die dag
Beloofd op 19 september = grote doos ontvangen met een simkaart die volgens proximus niet gebruikt mag worden, ik moet wachten op de simkaart die geleverd wordt bij mijn iphone.
Telefonische klantendienst laat weten dat ik de iphone wel zou ontvangen op 20 september, ook deze dag niet ontvangen en terug ingebeld bij proximus.
Proximus laat weten dat er geen stock meer is terwijl de track and trace wel aangeeft dat het toestel in stock is aan binnenkort wordt klaar gemaakt door hun medewerker.
Van 20 september tot 26 september steeds het antwoord we weten niet wanneer uw toestel aankomt, een iemand van de telefonische klantendienst laat weten levering 7 oktober en de dag erna zeggen ze weer neen dat is iet zeker.
Vandaag 27 oktober kom ik aan op mijn werk aan, zie ik dat de overdracht naar Proximus is gebeurd terwijl ik nog geen werkende simkaart van Proximus heb ontvangen!
Ik kan dus niemand meer bereiken en ben ook niet meer bereikbaar.
Aangezien ik niet kan bellen heb ik een chat geopend op de proximus website.
Daar het probleem uitgelegd. Zegt deze medewerker dood leuk uw heeft op 19 september uw Iphone ontvangen met daar in de simkaart.
Ik heb de persoon gevraagd om de moeite te doen om mijn dossier is aandachtig te lezen voor hij/zij zo iets zegt…
Krijg ik volgend antwoord:
Ik zie inderdaad de klacht, dat is heel erg vervelend!09:00
agent :
De klacht is nog niet behandeld, er zal spoedig contact met u worden opgenomen.09:00
Wat is me dat nu!
En als kers op de taart staat mijn track and trace vandaag op afgesloten!
Netjes… Ik heb nog niets ontvangen buiten een simkaart die onbruikbaar is.
GRAAG DRINGEND OPLOSSING EN ANTWOORD OP MIJN VRAGEN