Beantwoord

Iphone 14 Pro Max + omschakeling Proximus

  • 27 September 2022
  • 11 reacties
  • 320 Bekeken

  • Rising star
  • 12 reacties

Beste,

 

Op 9 september braaf de dag van pre order mijn iphone 14 pro max besteld.

Beloofd op 16 september maar niet aangekomen die dag

Beloofd op 19 september = grote doos ontvangen met een simkaart die volgens proximus niet gebruikt mag worden, ik moet wachten op de simkaart die geleverd wordt bij mijn iphone.

Telefonische klantendienst laat weten dat ik de iphone wel zou ontvangen op 20 september, ook deze dag niet ontvangen en terug ingebeld bij proximus.

Proximus laat weten dat er geen stock meer is terwijl de track and trace wel aangeeft dat het toestel in stock is aan binnenkort wordt klaar gemaakt door hun medewerker.

Van 20 september tot 26 september steeds het antwoord we weten niet wanneer uw toestel aankomt, een iemand van de telefonische klantendienst laat weten levering 7 oktober en de dag erna zeggen ze weer neen dat is iet zeker.

Vandaag 27 oktober kom ik aan op mijn werk aan, zie ik dat de overdracht naar Proximus is gebeurd terwijl ik nog geen werkende simkaart van Proximus heb ontvangen! 

Ik kan dus niemand meer bereiken en ben ook niet meer bereikbaar.

Aangezien ik niet kan bellen heb ik een chat geopend op de proximus website.

Daar het probleem uitgelegd. Zegt deze medewerker dood leuk uw heeft op 19 september uw Iphone ontvangen met daar in de simkaart. 

Ik heb de persoon gevraagd om de moeite te doen om mijn dossier is aandachtig te lezen voor hij/zij zo iets zegt…

Krijg ik volgend antwoord:

Ik zie inderdaad de klacht, dat is heel erg vervelend!09:00

agent :

De klacht is nog niet behandeld, er zal spoedig contact met u worden opgenomen.09:00

 

Wat is me dat nu!

 

En als kers op de taart staat mijn track and trace vandaag op afgesloten!

Netjes… Ik heb nog niets ontvangen buiten een simkaart die onbruikbaar is.

GRAAG DRINGEND OPLOSSING EN ANTWOORD OP MIJN VRAGEN

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door hakimam 27 September 2022, 21:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @I.Z dossier 51316547 is in behandeling en zal volgens de procedure Testaankoop opgevolgd worden. De dossierbeheerder zal je informeren. Groetjes, Heidi

@HeidiE  en hoe lang zal dit nog weer duren voor ik antwoord krijg van de dossierbeheerder… want als ik niet elke keer contact opneem hoor ik niets van jullie.

Reputatie 2
Badge

Dag @I.Z dossier 51316547 is in behandeling en zal volgens de procedure Testaankoop opgevolgd worden. De dossierbeheerder zal je informeren. Groetjes, Heidi

 

 

ik heb ook een klacht opgesteld via test aankoop zonder gevolg....

Klantenservice van Proximus is niets vergeleken met mijn vorige provider. Ik heb hier al enorm veel spijt van. Vandaag hebben ze me gezegd dat mijn dossierbeheerder me zou contacteren. Zoals we nu al gewoon zijn van Proximus is dit niet gebeurd. Wat een firma... 

Reputatie 2
Badge

Klantenservice van Proximus is niets vergeleken met mijn vorige provider. Ik heb hier al enorm veel spijt van. Vandaag hebben ze me gezegd dat mijn dossierbeheerder me zou contacteren. Zoals we nu al gewoon zijn van Proximus is dit niet gebeurd. Wat een firma... 

 

Ik heb hen aangesproken  via Facebook, myproximus, telefonisch, via backoffice, via testaankoop, via proximus forum 

 

Niemand wil antwoorden en duidelijkheid geven alsof dit de normaalste zaak is.

 

Je zou op zijn minst een uitleg verwachten, een openbare uitleg, een rechtzetting eventueel, een datum.

Nee iedereen liegt. Je moet eens letten op de prox personeel op dit forum.

 

Op elke topic gaan ze zonder schaamte procedure volgen en zeggen tegen de mensen dat ze leverdatum kunnen volgen in myproximus. En dat het misschien aan hun bestelreferentie ligt bla bla bla

 

Dit terwijl ze HEEL GOED WETEN dat Apple aan haar eigen klanten pas levert in november. Hoe ze dit klaar gaan krijgen op deze manier…

 

Ze gaan veel klanten en potentiële klanten evenals business klanten verliezen door deze onvergeeflijke manier van met klanten omgaan.

 

Het meest schaamteloze dat ze deden boven dit alles. Is de prijs van de iPhone 14 pro max verhogen zodat de mensen dat willen annuleren 2 keer gaan nadenken omdat ze dan bij beschikbaarheid een veel hogere prijs gaan betalen.

 

Dit is pure schande, alsof klanten de bank zijn dat een renteloze lening geven om de telefoons te gaan produceren. 

 

Schande schande schande proximus

En maar niet antwoorden

Reputatie 7
Badge +3

@hakimam 

je hebt ondertussen ook een TestAankoop dossier lopen

Alle verdere info zal via dat kanaal verlopen.

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

Ik wacht al 8 dagen bij test aankoop op een antwoord van jullie 

Zonet had ik een dame van de klachtendienst van Proximus aan de lijn.

Ze wist me te zeggen dat in hun systeem te zien is dat de Iphone verstuurd werd en dat de enige oplossing is om een case aan te maken om zo mijn geld terug terug te krijgen zodat ik met dat geld ergens anders een Iphone kan kopen.

Ik zei dat ze een beetje dieper moet graven in het systeem en dan wel kan zien dat ik enkel mijn simkaart heb ontvangen en dat er een stockbreuk is en dat de reden is dat ik hem nog niet heb. Dat werd me via het forum bevestigd, prive berichten, telefonisch en via mail. Ik wil gewoon mijn Iphone hebben en wil weten wat de stand van zaken is. Zegt die dame dat ik maar moet stoppen met zagen en zeuren en dat ze me wil helpen door een case aan te maken om mijn geld terug te ontvangen en ergens anders mijn iPhone kan kopen want als Proximus uw iphone niet kan leveren is dat de enige oplossing. 

Ik voel mij enorm bedrogen! Die dame die al zeer onbeleefd was tegen mij liet me ook het gevoel dat ik mijn iphone misschien wel nooit zal zien!!!

Reputatie 2
Badge

Zonet had ik een dame van de klachtendienst van Proximus aan de lijn.

Ze wist me te zeggen dat in hun systeem te zien is dat de Iphone verstuurd werd en dat de enige oplossing is om een case aan te maken om zo mijn geld terug terug te krijgen zodat ik met dat geld ergens anders een Iphone kan kopen.

Ik zei dat ze een beetje dieper moet graven in het systeem en dan wel kan zien dat ik enkel mijn simkaart heb ontvangen en dat er een stockbreuk is en dat de reden is dat ik hem nog niet heb. Dat werd me via het forum bevestigd, prive berichten, telefonisch en via mail. Ik wil gewoon mijn Iphone hebben en wil weten wat de stand van zaken is. Zegt die dame dat ik maar moet stoppen met zagen en zeuren en dat ze me wil helpen door een case aan te maken om mijn geld terug te ontvangen en ergens anders mijn iPhone kan kopen want als Proximus uw iphone niet kan leveren is dat de enige oplossing. 

Ik voel mij enorm bedrogen! Die dame die al zeer onbeleefd was tegen mij liet me ook het gevoel dat ik mijn iphone misschien wel nooit zal zien!!!

 

Ja maar ik neem ze altijd op en dat vergeten ze dat klanten ook opnemen tegenwoordigg

 

Een aanrader !!

 

Call recorder app installeren 

Hallo,

 

Ondertussen 3 weken verder van de dag dat ik mijn iPhone 14 pro max moest ontvangen…

Is er nog steeds geen nieuws wanneer er nieuwe voorraad komt? 

Gr

Reputatie 7
Badge +3

@I.Z  Jullie worden hier als eerste van op de hoogte gehouden via mail of sms.

Reageer