Vraag

iphone 11 defect.

  • 8 October 2019
  • 6 reacties
  • 502 Bekeken

Beste Proximus, ik bestelde op 25 september een iphone 11 bij jullie filliaal in mortsel.
ik heb deze mee gekregen en betaald via maandelijkse aflossing.
bij het concluderen van de doos open te doen stond er een piekfijne, maar lange haarfijne kras x2 op het scherm.
2 naast elkaar, de ene langer als de andere.
volgens apple moeten jullie dit toestel echter omruilen onder de fabrieksnormen, het scherm kan niet gerepareerd worden volgens APR (SWITCH) en apple store in brussel zelf waar ik vandaag ben geweest, ik heb ook alle bewijsjes bij gehouden.
jullie stelde voor om het scherm te laten maken, maar dan is hij niet meer waterdicht
vermelding ARTK 21 switch (
Bij een niet-origineel scherm zou het kunnen dat het scherm na vervanging niet meer mooi aansluit op je iPhone, er strepen op het display zijn, je touchdisplay niet meer werkt of zelfs breekt. Switch is hierbij niet verantwoordelijk voor de toegebrachte schade.)
ARTK 11 “Replacements not performed by Apple authorized service providers or certified technicians might not follow proper safety and repair procedures and could result in improper function or issues with display quality or safety. Apple displays are designed to fit precisely within the device,” Aldus Apple.
ik wens uiteraard een volledig nieuw toestel te krijgen waarbij ik deze inlever, als hij wordt vervangen met een niet OEM scherm / display werkt de waterdichtheid IP 67 niet meer en kan hij ook niet meer hersteld worden of beschikbaarheid ter regen of ander natte omstandigheden, dat wil ik uiteraard vermijden.
nu, ik klaag zelden maar ik ben echt heel ontevreden over dit toestel en zou dit ook absoluut opgelost krijgen.
wat doen we best? ik ben van mening om een nieuw toestel te krijgen van jullie.
ik kan deze retouren in de winkel als er een nieuwe space gray iphone 11 ter beschikking is.
want jullie stelde voor het scherm te laten maken, maar dat is praktisch onmogelijk, want bij de apple store vertelde ze: als je het scherm laat vervangen is de IP 67 weg.
het toestel is net 12 dagen oud dit kan echt absoluut niet.

This topic has been closed for comments

6 reacties

ook 2 mensen via apple discussions hebben dit mee gemaakt, en andere op verschillende plekken ik heb de zelfde als hier geconstateerd.
https://discussions.apple.com/thread/250669687
https://www.onemorething.nl/2019/10/krassen-iphone-11-pro-max-snel-aanwezig/?utm_source=google&utm_medium=organic&consentgiven=clienttime-1570558096186.version-218.guid-441cb3bd-d82f-1457-2949-adb49618c8cc.essential.functional.advertising.analytics.social.advertising_network.advertising_targeting

gelieve dit op te lossen met mij ter waarde van een ander toestel als omruiling, ik ben hier echt niet blij mee.

ook bij de pro max versie zie je de zelfde kras in het midden van de display.
ik probeer zoveel mogelijk fotos te vermelden dat ik zeker niet de enige ben en dat dit opgelost kan worden

met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Wesley
Er lopen hier bij ons al 2 tickets over dit probleem, 1 rechtstreeks en 1 via Testaankoop.
De dossierbeheerder gaat helpen om een oplossing te zoeken.
Groeten,
Tina
Beste Wesley
Er lopen hier bij ons al 2 tickets over dit probleem, 1 rechtstreeks en 1 via Testaankoop.
De dossierbeheerder gaat helpen om een oplossing te zoeken.
Groeten,
Tina


yes ik zie het. ik heb net bij de proximus manager geweest ook in antwerpen op de meir en hij ging het verder opvolgen!
bedankt.
Beste
er was intern besloten om dit toestel op te sturen naar dynafix, maar dat zijn voddemarchanten die niks maar ook niks meer dan alles kapot doen.
tervergeefs heeft proximus mij geen oplossing geboden

Gelukkig heeft de apple store dit wel gedaan

dik teleurgesteld in jullie & ik zal ook geen toestel meer aankopen bij jullie, deze keer alles via apple

topic mag afgesloten worden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Wesley, fijn dat de apple store je wel heeft kunnen helpen, ik geef je feedback door aan de betrokken dienst. Grt, Heidi