iphone 11 besteld

  • 28 October 2019
  • 9 reacties
  • 225 Bekeken

Ik heb enkele weken een iphone met abbonement besteld en ging ten laatste 23 oktober geleverd worden is tot op heden nog niet gebeurd ik heb meerdere keren contacr gehad met proximus..binnen de 48u gingen ze me iets late  weten is ook nog nieg gebeurd.

Natuurlijk ben ik als klant zwaar teleurgesteld ib proximus


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het spijt me dat je nog niet gecontacteerd bent.

Kan je aub in je profielgegevens meer info geven ?

Je klantgegevens ?  eventueel een order bevestiging ?

Dan kijken we dit graag voor je na.

Groeten,

Tina

Heb net via chat een bericht gekregen dat ze binnen enkele dagen zullen contacteren. 

 

Ik heb 2 oktober ook een iphone 11 besteld, na een aantal dagen telefoon gekregen dat de iphone uitverkocht is en ze wachten op aanvulling, paar dagen later terug telefoon gekregen dat de gsm verstuurd is via bpost, de trace nummer van bpost staat sinds 17 oktober op verwerking, afgelopen donderdag via chat mijn verhaal uitgelegd en de medewerkers zijn nergens meer te bekennen de chat staat nog open en nog geen antwoord gehad.en dan zal ik maar niet beginnen over de problemen die ik heb met tv picx, opzeg moest automatisch gebeuren bij mijn vorige provider deze maand 2 facturen betaald proximus en scarlet 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Ter info: Morgen pas komen de proximus medewerkers hier terug langs op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@nour1980 Wegens een stockprobleem was de levering inderdaad vertraagd, mijn excuses hiervoor. Het eerste zendingsnummer via de track&trace staat inderdaad nog in verwerking. Echter heb jij je iPhone reeds ontvangen op 22 oktober om 11:16 via een 2de Bpost-barcode. Groetjes, Antonella

@nour1980Wegens een stockprobleem was de levering inderdaad vertraagd, mijn excuses hiervoor. Het eerste zendingsnummer via de track&trace staat inderdaad nog in verwerking. Echter heb jij je iPhone reeds ontvangen op 22 oktober om 11:16 via een 2de Bpost-barcode. Groetjes, Antonella

Iphone ontvangen?????? Er klopt hier iets niet ik heb op 22 oktober een zending afgehaald op het postkantoor en dat was de sim kaart die hoort bij de epic- combo abonnement , maar ik heb zeker de iphone nog niet ontvangen, dat de er een stock probleem is daar kan ik nog begrip voor tonen maar ik wacht nu al meer als een maand op de iphone 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het dossier (43486185) heropend en gevraagd dat de collega je spoedig contacteert.
Alvast de excuses
Mvg, Koen

Reputatie 7
Badge +3

@Michaël mickey Ik heb vernomen van de bevoegde dienst dat je jouw zending met de iPhone in ontvangst hebt genomen op 06/11/2019. Voor jou is het dus in orde? Groetjes, Antonella

Als ik dit allemaal lees durf ik dus echt al niet meer over te stappen naar Proximus. Een 3-tal jaar geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt en het is dus jammer genoeg nog niet anders. :no_mouth:

Reageer