Vraag

Instelling "Blokkeren" smartphone wijzigen

  • 31 March 2023
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

Reputatie 2

Beste, bij de smartphone van mijn vrouw (0479/....38) zijn de volgende rubrieken geblokkeerd : 

- Blokkeer betalingen mobiliteitsdiensten

- Blokkeer gading en entertainment content

- Blokkeer informatienummer content

- Blokkeer adult content.

Als ik deze wil deblokkeren krijg ik volgende melding :

Proximus info :

Beste klant, aangezien een abnormaal hoog verbruik is er een gedeeltelijke preventieve blokkering op uw lijn geplaatst.  Deze kan weggenomen worden zodra de factuur, die we u vandaag toesturen, is betaald.

Zo ver ik weet zijn al onze facturen steeds betaald geweest en vraag ik mij af waarom ik die blokkades niet kan opheffen. 

Kunnen jullie dit van op afstand doen ?


7 reacties

Reputatie 2

Is ondertussen opgelost via tel. Proximus.

Reputatie 2

Ik denk niet dat het in orde is. Krijg bericht dat voor gsm nr. 0479...19 de blokkering werd geactiveerd. Voor deze gsm stond het gedeblokkeerd en nu niet meer. En op gsm nr. 0479 ...38 staat het nog steeds geblokkeerd.

Gelieve na te kijken en wijzigen.

Reputatie 7
Badge +3

@Dieter_022  Dit zou in orde moeten zijn bij deze. Groetjes

Reputatie 2

Ik wacht liever de reactie van de Proximus medewerkers af voor dit geval.

Of het zou moeten zijn dat ze je nu via de helpdesk kunnen helpen want die zijn bereikbaar tijdens het weekend .080022800

Reputatie 2

Bij My Proximus staat geen openstaande factuur en alles is betaald.

Het deblokkeren zal inderdaad bij Proximus zelf moeten gebeuren want ik kan het niet.

Hopelijk kan dit maandag !

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u geen reactie meer zult bekomen van een Proximus medewerker (moderator) op dir publieke forum voor maandag e.k.

Concreet heeft bovenstaande betrekking op een (tijdelijke) blokkering van “premium diensten/nummers/sms’en” (= diensten van/door derden) door Proximus (indien het bericht afkomstig zou zijn van Proximus) omdat hiervoor een bedrag x overschreden werd (en hiervoor blijkbaar een nieuwe tussentijdse factuur overgemaakt is/wordt)

In principe zou u deze nieuwe tussentijdse factuur ook moeten terugvinden via uw account My Proximus

Ik vermoed dat u de betrokken (tijdelijke) beperking niet zelf zult kunnen opheffen via My Proximus (hiervoor is de tussenkomst van de Proximus facturatiedienst waarschijnlijk nodig)

 

 

Reageer