Beantwoord

Inloggen lukt niet op app alsook op website

  • 22 September 2022
  • 13 reacties
  • 1505 Bekeken

Hoe komt het dat ik niet kan inloggen op MyProximus?

Zowel op website als op GSM.

Mijn inlog (email) en wachtwoord wordt niet herkend. Ondertussen het wachtwoord al enkele malen opnieuw gewijzigd en zelfs een mail ontvangen dat alle communicatie via mijn proximus mailadres loopt. Steeds moet ik de via Authentic ator de veiligheidscode invullen voor het lukt op mijn computerf en gsm.

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 26 September 2022, 15:24

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@gerdal  Dit staat in onze systemen goed geconfigureerd. Heb je je coockies al een gecleand?

Of anders zo eens proberen:

Door een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar MyProximus – Klantenzone | Proximus (alle cookies aanvaarden)

Geschiedenis gewist, Cookies gewist en profiel op het forum is aangemaakt.

Het lukte me eerst weer niet om in te loggen. Zowel My Proximus als de Pickx app op gsm. Op de Pickx app verschijnt: “Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry!”

Via mijn Mac:”Open uw authenticator-app”

Reputatie 7
Badge +3

@gerdal 

de authenticator is uitgeschakeld, kan je het nu nog eens proberen?

 

Geert

Op deMac lukt het nu wel. Bedankt alvast.

Op GSM nog steeds niet voor pickx- en mail-app.

Pickx, Webmail, nieuwe alias-mail lukt niet!!!

 

Wat doe ik foutief?????

je kunt dus normaal inloggen op proximus webmail en dan heb je een nieuwe alias aangemaakt en is dit dan gelukt of niet ? mss heb je al te veel aliassen?

PS; iemand van Prox zelf komt pas maandag terug langs.

inloggen op webmail lukt niet. In mail via myproximus-producten. Daar gepoogd om een alias aan te maken om zo op mijn mail te kunnen maar dat lukt ook niet. Zowel op GSM alsook op IMac

Heb hier reeds vanalles geprobeerd. 

Ha ja, mail komt wel binnen via mijn mailbox op computer

Reputatie 7
Badge +4

@gerdal Er is op dit ogenblik een gekend probleem om in te loggen op de webmail. Als je mail binnenkomt via de app zal er gen probleem met je mailbox zijn.

Voor de pickx app heb ik enkele aanpassingen op je profiel gedaan. Dit zou nu moeten werken. 

Heb je nu nog problemen met My Proximus ?

Oef!!!

 

Alles is nu in orde.

 

Ik kan overal inloggen.

 

Een dikke dankjewel.

 

Prettige dag nog.

Reputatie 7
Badge +4

Heel fijn te horen dat het in orde is. Veel plezier ermee 

Reageer