Inkomende oproepen zijn onbekend

  • 20 March 2018
  • 33 reacties
  • 3310 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Bedankt Martin en M_016 !
Ik hebvandaag nieuwe smartphone gekocht. De Fnack heeftganse installatie gedaan, maar ik kan niet bellen of opgebeld worden(onmiddellijk voicemail). Al de andere functies werkenwel.
is het de oude simkaart die je gebruikt van vroeger in deze nieuwe smartphone.
Kijk ook eens naar deze uitleg hier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_mobile/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/geen-inkomende-of-uitgaande-oproepen-op-uw-gsm.html
Het is een nieuwe simkaart,daar ik vroeger een gewone gsm had. Bij controle op de instellingen van mijn toestel staat dat het nummer onbekend is. Misschien toch niet goed overgezet,door de bediende van Fnack? Omdat ik samen in een familiepakket met mijn man zit,zijn ook zijn telefoonnummers mee overgezet?. Terug naar de winkel vrees ik. Bedankt alvast voor de reactie
Ik heb het zelfde probleem. Heel vervelend, weet iemand nu precies wat er gedaan moet worden om het op te lossen??
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het zelfde probleem. Heel vervelend, weet iemand nu precies wat er gedaan moet worden om het op te lossen??
kan je me je gsmnr doorgeven via prive ?
dan bekijk ik dit voor je
@jonathandr bedankt dat je mij wil helpen. Maar hoe kan ik hier een Privé bericht sturen?
door te klikken op > jonathandr

Reageer