Inkomende oproepen zijn onbekend

  • 20 March 2018
  • 33 reacties
  • 3305 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij dan het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kan je ook meedelen op welke bedrijfsnaam je gsm abonnement staat?

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +4
Ik veronderstel dat men u wel zal verder helpen op basis van uw telefoonnr en naam&adres/BTW-nr/ondernemingsnr van uw werkgever.
In eerste instantie lijkt het een technisch probleem en geen "administratief" probleem
Beste Aziz, dat kan ik je moeilijk geven, ik zit op een professioneel abonnement van mijn werkgever, niemand heeft dit probleem van mijn collega's... Ik kan dit opvragen maar daar het probleem zich ook stelde met mijn prepay vermoed ik niet dat dit er iets zal toedoen.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Wouter, kan je ons het klantennummer doorgeven via een privébericht , dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Sinds ik ben overgestapt naar Proximus heb ik het zelfde probleem. Eerst met een Pay & Go kaart maar nu nog steeds sinds ik mee op het groepsabonnement van het werk zit. Wat ik reeds gedaan heb
1) toestel wipe & reinstall NOK
2) Sim in ander toestel (ikzelf heb een 1+1, mijn vriendin een Huawei) NOK
3) gebeld met de servicedesk, die gingen een profiel wipe doen, ik heb dan 's avonds mijn toestel moeten herstarten, nog steeds geen oplossing.
Ik zit dus echt wel vast, iemand nog ideeën?
Reputatie 5
Badge +2
Kan je mij het betrokken oproepnummer doorgeven via een privébericht Charlie?
Dan kijk ik het nodige even voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,
Wouter
Beste Jan,

Ik zit op dit moment op het werk en kan nu niet bellen naar het gevraagde nummer.
Echter heb ik maandag al 30min aan de telefoon gehangen met een collega van de technische dienst en deze persoon kon mij niet verder helpen 😕
Reputatie 6
Badge +3
kan je even naar 0800 22800 bellen, voor onze technische dienst, ik vermoed dat het probleem zich daar ergens situeert. Succes. Jan

Reageer