Vraag

indentificatie sim kaart na overschakelen abbonement naar pre paid

  • 1 April 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Ik ben net veranderd van werkgever en mijn sim kaart is overgeschakeld naar een Pre paid kaart. Maar ik kan mijn sim kaart niet identificeren, dit loopt steeds fout.

 


4 reacties

Ter info: er zijn momenteel problemen met het het online identificeren van prepaid kaarten, en kan het enkel via een Proximus shop gebeuren.
Indien je zelf niet kunt gaan, dan kan je ook iemand anders sturen met je identiteitskaart en een ondertekende volmacht.

Ik er zelf niet geraken, want ik sta op de luchthaven…

Dus het is geen mogelijkheid om dit in orde te krijgen fysiek

Best dat je dan de reactie van een Proximus forummedewerker afwacht als die hier de draad opneemt.

Je kunt ook gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800 om te zien of ze u hierbij kunnen verder helpen.

mss dat je een kopie recto/verso van je id kaart kunt opsturen en simkaartnummer (is het ssn-nummer dat begint met 2100.......) enz. maar dat moet ik uiteraard aan iemand van Proximus zelf overlaten.

Reputatie 7
Badge +3

@Robin J 12 Ik zie dat de identificatie gisteren is gelukt. Groetjes, Antonella

Reageer