Beantwoord

Ik ontving een SMS over Mobile Flex aanpassing

  • 18 May 2022
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik kreeg daarnet een SMS bericht met onderstaande melding:

Beste klant, vanaf 01/07/2022 verandert je "Mobile Flex"-abonnement van naam en wordt "Mobile Flex S".

Goed nieuws: in je abonnement zal je vanaf dan kunnen gebruikmaken van ons 5G netwerk, zonder meerkost, aan een maximale snelheid van 100 Mbps.

Veel surfplezier!

Je Proximus Team

Is dit effectief van Proximus , want mijn mobiel nummer zit in een  Flex pack vandaar de vraag.

icon

Beste antwoord door AntonellaD 18 May 2022, 14:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 Dit bericht komt inderdaad van Proximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Oké bedankt @AntonellaD voor de bevestiging 👍, toffe aanpassing/verrassing van Proximus😊. Groetjes, Patrick

@AntonellaD is er ook iets gekend omtrent de uploadsnelheid?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Aangezien er verschillende plannen geïmpacteerd zijn door een naamsverandering en/of een 5G toegang en al dan niet met een snelheidsbeperking, is de communicatie erg complex en zal deze op verschillende dagen per sms gebeuren naar alle geïmpacteerde klanten.

Er wordt in onze interne informatie niets specifiek communiceerd over de uploadsnelheid.

Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt in ieder geval 👍

Reageer