Vraag

Ik ontvang geen inkomende oproepen

  • 9 November 2019
  • 18 reacties
  • 2518 Bekeken

Sommige mensen kunnen mij niet bellen en krijgen de melding dat het nummer niet in gebruik is. 
Gaat vooral over proximus en Orange. 
De instellingen zijn al nagekeken door een derde en vrijdag ben ik naar een proximuswinkel geweest en konden ze me niet echt helpen en hebben ze me een nieuwe SIM-kaart gegeven maar hiermee is het nog altijd niet opgelost. 


18 reacties

Ter info: geen support door proximus medewerkers zelf via forum tijdens weekend en feestdagen maar wel via gratis nummer 080022800

https://www.proximus.be/support/geen-inkomende-oproepen-op-uw-gsm.html

Reputatie 7
Badge +4

Cindy

 

Je mag mij via een privé bericht gerust enkele voorbeeld nummers doorgeven die niet kunnen bellen naar je, alsook de tijdstippen waarop dit probleem zich voordeed.

Dan laat ik dit voor je nakijken.

Net gebeld naar de klantendienst, na 10 minuten nam er eindelijk iemand op, die kon mij niet helpen omdat hij zijn pc moest heropstarten wegens technische problemen. Moet na een uur terug bellen. 

Reputatie 7
Badge +4

Cindy ik heb het nodige al voor je gedaan. Binnen de 72u moet je probleem ten laatste volledig zijn opgelost.

Hey , Charlotte .

 

Sinds enkele weken klant en ik heb het zelfde probleem als Cindy .

Kan jij me via deze weg helpen ? Ik heb gelezen dat het te maken zou hebben met slechte overdracht van mijn nr .

 

Grtz

Reputatie 7
Badge +4

 @Christophe Goossens  Kan je mij even een privé bericht sturen met enkele voorbeelden van nummers die je niet kunnen bereiken? 

Reputatie 7
Badge +4

@Christophe Goossens  Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst , binnen 24 uur zou het opgelost moeten zijn.

Bedankt ! 

mijn zoontje is deze week overgeschakeld van een prepaid card van proximus naar een abonnement van proximus.  Hij heeft hetzelfde probleem. Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat hier het probleem hier bij Proximus zef ligt (prepaid Px → abo Px veronderstel ik) en niet bij een andere operator (van vertrek)

Px medewerkers komen normaal pas morgen terug op dit publieke forum

Indien dringend misschien bellen naar gratis 0800 22800 nr

 

@robinpaps Dit zullen de proximus medewerkers wel voor je in orde kunnen zetten als ze hier morgen langskomen

PS: bellen naar helpdesk 0800 22 800 zou je ook kunnen proberen maar wel rekening mee houden dat er soms lange wachttijden zijn om binnen te geraken

louter ter bijkomende info omschakelen van Prox abo naar P&G en vice versa → klik hier

Hang nu al 15min aan de lijn.

Gelukkig spelen ze mooie muziek!:-)

ik weet tegenwoordig kan het heel lang duren maar als het niet dringend is gewoon afwachten tot iemand die van proximus zelf is morgen je verder helpt hiermee 

Ik heb dit probleem ook. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. Wat moet ik nu doen. Klantenservice ziet niks raars. Ik woon zelf wel in Nederland. En gebruik de simkaart 4 weken ongeveer nu. Nooit eerder problemen mee gehad. Ik ben gisteren naar België gegaan met de telefoon en na terug komt in Nederland deed de telefoon dus raar. Ik kan wel bellen. Maar ik wil gebeld worden 

Heb je uw toestel al eens volledig heropgestart.

Ja heb ik gedaan. Heb de Sim ook in een andere telefoon gedaan. En dan blijf ik het zelfde probleem hebben. 

Mss zal je de sim eens moeten laten omruilen (proximus shop) , maar mss best wachten op een reactie van een Prox forummedewerker als die hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +4

@Estellekoreman  Ik heb het profiel van je gsm-nr nagekeken en alles is in orde. Ik zie ook dat er gisteren en vandaag zowel inkomende als uitgaande oproepen geweest zijn op dat nr. Ondervind je dit probleem nog ?

Reageer