Vraag

Ik kon gedurende 2 weken geen sms'en ontvangen

  • 7 January 2022
  • 2 reacties
  • 420 Bekeken

Gisteren kwam ik erachter dat ik sedert 2 weken al geen sms’en meer ontvangen had, wat absoluut niet normaal was en een bepaalde persoon mij in een telefoongesprek verzekerde dat hij mij een aantal dagen geleden wel degelijk een sms gestuurd had,welke ik dus nooit heb ontvangen. En zo zullen er wel meerdere mails zijn in de voorbije 2 weken…

Ik kom wel sms’en versturen en telefoneren.

Deze morgen belde ik dus naar de klantendienst van proximus alwaar een vriendelijke man mij vertelde dat de functie ontvangen van sms’en geblokkeerd was. Het hoe, het waarom en wanneer van deze blokkering was blijkbaar ook voor hem niet duidelijk want daar kon hij mij geen antwoord op geven.

De vriendelijke man haalde de blokkering eraf en liet mij weten dat ik na een 2-tal uren opnieuw sms’en zou ontvangen. En inderdaad: ik ontvang opnieuw de sedertdien verstuurde sms’en.

Echter ik zou graag de gemiste sms’en van tijdens de blokkade ook nog ontvangen. Hoe kan dit gerealiseerd worden?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Eenka Dit is niet mogelijk. Als een sms op onze sms-centrale toekomt wordt gedurende beperkte tijd geprobeerd om deze af te leveren, maar als dat dan niet lukt wordt dezze geseponeerd en krijgt de verzender meestal een bericht dat het bericht niet afgeleverd kon worden. 

Alleen iemand van de Proximus forummedewerkers kunnen je daarbij (indien dit mogelijk is ) verder helpen, maar dit zal wel iets voor maandag worden aangezien ze tijdens het weekend hier niet langskomen op het forum.

Reageer