Beantwoord

Ik kan geen smartphone toevoegen aan mijn abonnement

  • 23 November 2021
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Telkens wanneer ik het probeer, zegt de flow dat mijn abonnement niet compatibel is. We hebben echter wel een Flex Pack dus dit zou moeten lukken.

icon

Beste antwoord door Joel M 24 November 2021, 11:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@samisonmario Ik zie dat er voor morgen 25/11/21 een levering opstaat voor een Apple iPhone 13 Pro 256GB Silver.Is dat de smartphone die je wou bestellen? Groetjes,Joel

@samisonmario Ik zie dat er voor morgen 25/11/21 een levering opstaat voor een Apple iPhone 13 Pro 256GB Silver.Is dat de smartphone die je wou bestellen? Groetjes,Joel

Ja hoor, dit topic mag gesloten worden, ik heb met de klantendienst gebeld en alles is helemaal in orde

Reputatie 7
Badge +3

@samisonmario Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen:thumbsup: Groetjes,Joel