Vraag

Ik geraak op 1 bepaald nummer niet binnen!

  • 24 April 2020
  • 5 reacties
  • 308 Bekeken

Beste,

Ik geraak met mijn proximus nummer niet bij mijn huisart binnen. Ik krijg de melding dat dit nummer niet bestaat.  Ook mijn echtgenoot en kinderen allemaal proximus nummers geraken niet binnen.

Wanneer ik met het Orange abonnement van mijn werk bel of via Telenet nummer geraak ik wel binnen.

Kan u mij zeggen wat het probleem is.  Andere nummers kunnen we wel bellen via proximus nummer.

Met vriendelijke groeten Inneke

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 

Best het nummer van uw huisarts vermelden in uw forum login profiel (avatar - profiel wijzigen - opslaan), meer concreet in een leeg veld (bv. ticket) zodat Proximus-medewerkers het probleem in samenwerking met de betrokken operator (Orange?) kunnen oplossen

Het betreft quasi zeker een routeringsprobleem = of u of uw huisarts is “recent” van operator veranderd

Ter info:

Via www.crdc.be kan voor elk nationaal nummer de netwerkoperator bekomen worden 

@Inneke Bo die routering problemen komen hier wel meer voor.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

zodat ieman die van  proximus zelf is, met die gegevens het probleem kunnen verder onderzoeken.

Beste Martin, 

En hoe los je die routering problemen dan op ?  Huisartspraktijk zit bij Colt (=VOIP) maar enkel proximus geraakt er niet binnen?

dat zal via iemand van proximus zelf verder moeten opgelost worden dat kun je niet zelf oplossen 

Reputatie 7
Badge +4

Heb je dit probleem zowel met een gsm als met een vast nr voor ?  Ik heb het hier zelf even met een vaste lijn en een gsm geprobeerd en krijg gewoon de melding dat ik eerste in lijn ben en zodadelijk geholpen zal worden. Gebruik je een voorgeprogrammeerd nr ? Kan je eens testen door het nummer volledig in te geven ? 

Reageer