Beantwoord

Identificeer Pay&Go lukt niet

  • 3 November 2021
  • 9 reacties
  • 696 Bekeken

Hallo,

Al meerdere dagen probeer ik m’n Pay&Go te identificeren maar lukt niet met eID alsook niet dmv herlading.
Telkens krijg ik diverse foutmeldingen zoals oa: door technische fout worden uw gegevens niet opgeslagen.

Hoe kan dit opgelost worden? Ik ben echter niet van plan om hiervoor naar de shop te komen en hoop op een spoedige oplossing.

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door novaboy1 9 November 2021, 18:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

morgen pas kan je een reactie van een proximus medewerker verwachten,  ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Wilfried51 

Indien het echt niet lukt zou ik hiermee eens langs een Proximus winkel gaan, misschien is de simkaart defect.

 

Groeten

Geert

Hallo,

Intussen geprobeerd 1 smartphone en 2 gsm’s te identificeren, op 2 verschillende computers, met de eID kaart alsook dmv herlading maar steeds foutmeldingen, net zoals ik hier trouwens lees in diverse berichten ivm technische problemen bij identificatie. Het ligt dus eerder aan Proximus zelf en niet aan de klanten.
Wij zijn niet van plan hiervoor naar de winkel te komen. Als het eerstdaags niet lukt zullen we overstappen naar een andere aanbieder.

Mvg,

 

Nog steeds niet gelukt na al zo’n 50 pogingen. Ik krijg volgende meldingen en raak ik dan toch iets verder dan blijft de website haperen na het invullen van de eID pincode…

Trouwens al deze problemen las ik hier al meermaals. Zijn er wel klanten die kunnen updaten via de website of moeten ze allemaal naar de shop komen?

 

 

 

 

 

FYI: lukt het ook niet met de andere aangegeven methoden → Identificatie van je prepaidkaart | Proximus bvb via sms

Reputatie 2

Bij mij lukt het identificeren van prepaid simkaart ook niet,ik krijg steeds de melding “geen geldig nummer” terwijl Proximus mij dit nummer toekende. Ik heb ook al herladen,omdat de Proximus medewerker mij dit voorstelde,evenwel zonder resultaat,geld kwijt waarschijnlijk. Verschillende telefoontjes naar de klantendienst brengen geen oplossing.

Het is best dan dat je ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invult/aanvult in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 

Reputatie 2

Het is inmiddels opgelost.

👍 Dat is nog beter 😉