Vraag

identificatie sim Pay & Go lukt niet

  • 26 February 2023
  • 8 reacties
  • 187 Bekeken

Sinds gisteren probeer ik mijn simkaart te identiceren maar dit lukt niet. ik krijg telkens de melding ‘We kunnen jouw telefoonnummer/simkaartnummer niet valideren’. Ik ben nochtans al jaren klant met deze gegevens en heb ook steeds netjes mijn facturen betaald. 


8 reacties

@EHE4 er zijn er nog die problemen ondervinden met identificeren met Pay@Go  daarom best  omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen maandag hier terug langskomen, je meer informatie zouden kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik heb mijn gegevens aangepast. Bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @EHE4 je feedback is doorgegeven aan het betrokken team!

Intussen zijn we meer dan een week verder en kan ik nog atijd niet bellen of gebeld worden met de nodige problemen tot gevolg. Ik had vorige week 5 euro herladen . Ik heb dus betaald voor een dienst maar krijg er niets voor in ruil?!

Reputatie 7
Badge +3

@EHE4 Dag, wij zien dat je hebt bijgeladen op 25/2 voor 5 euro en dat er dat nog steeds staat;

 

Reputatie 7
Badge +4

@Luc.M 

Vermits de auteur stelt dat hij zich niet kan identificeren is deze Pay&Go SIM-kaart / GSM nr blijkbaar (verplicht) geblokkeerd conform de wetgeving “prepaid van A De Croo”, zelfs indien er belkrediet voorhanden is

 

Ik vrees dat er voor de auteur niet veel anders opzit dan een bezoek aan een Proximus center te brengen indien onderstaande mogelijke werkwijzen om één of andere reden geen soelaas brengen

Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

in afwachting van enige feedback van de door @HeidiE aan team X doorgespeelde vraag

 

Ik vermoed dat My Proximus en SMS enkel een oplossing zouden kunnen bieden indien de auteur één of ander Proximus abonnement (mobiel of vast) heeft (anders blijft er nog enkel via e-id of Proximus center over)

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016  Ja  men is nog steeds bezig met dit probleem, momenteel hebben we nog geen nieuws hierover. @EHE4  Ik kan jou niet indentificeren met het opgegegeven klantnummer /email onder je profiel( email niet in gebruik onder een klantnummer en het klantnummer wat je opgeeft behoort een financiele instelling  toe) . Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Beckflipje 

het spijt me, in de meeste gevallen loopt het wel goed.  

In de shops kan men wel helpen, daar hebben we nog niet gehoord van problemen?

probeer je via een laptop/pc? of via gsm? in het laatste geval kan je schudden met je gsm

zo kom je in een log-scherm om je probleem aan de juist dienst door te geven…

excuses voor het ongemak

mvg

Tina

 

Reageer