Vraag

Identificatie prepaidkaart, FOUTIEF !

  • 9 November 2019
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Beste

 

Ik ontvang vandaag een melding van een identificatie van een prepaidkaart.
De aankoop van deze kaart zou op mijn naam staan, en het adres is gelinkt naar de een straat in Vilvoorde.  
Zelf heb ik geen aankoop van een prepaidkaart gedaan.  En mijn adres is ver van Vilvoorde.

Dus ik heb helemaal niets met deze aankoop te maken.
Als goede burger meld ik aan proximus dat ik deze aankoop niet gedaan heb en dat de identificatie van deze kaart dus niet correct is.

De proximus-man aan de telefoon, meldt me dat ik zelf stappen moet nemen om dit op te lossen.  En tijd moet maken om naar een shop te gaan om deze identificatie recht te zetten.
 EUHM.. excuseer, ik heb niets met deze aankoop te maken.
Ik meld dan ook dat ik dit niet zal doen en dat eventuele kosten die bij mij terecht zouden kunnen komen ook niet zal betalen.
Doodleuk meldt hij dat hij mij een oplossing heeft aangeboden die mij niet positief in de oren klinkt.  En hij legt de telefoon neer.

 

Oké Proximus… 
Klantvriendelijkheid?
Ik deed mijn burgerplicht.
Ik hoop dat via dit forum er wel een rechtzetting komt van dit gsm-nr via prepaidkaart.
Het gaat over het gsmnr : 0474203860.

Indien niet opgelost, wil ik best een melding maken via de politiediensten.
Ik heb niet graag een prepaidkaart gelinkt aan mijn persoon, zeker als die niet van mij is!

Ik kijk erg uit naar een reactie en vooral naar een oplossing.

 

Met vriendelijke groeten,
Bart S. 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart.S ik maak dossier 43664016 voor nazicht door de bevoegde dienst. Kun jij op je profiel een contactnummer toevoegen waar we je tijdens kantooruren kunnen bereiken? Grt, Heidi

Dag HeidI, op mijn profiel is reeds een gsm-nr toegevoegd.

Je kan me hierop ten allen tijde bereiken.


hopend op een definitieve oplossing.

mvg,

Reputatie 7
Badge +3

@Bart.S Volgens dossier 43664016 zou men met u gisteren contact hebben gehad en de nodige info gegeven hebben.Indien niet mag u het via deze weg laten weten.Groetjes, Joel

Reageer