Beantwoord

Identificatie Pay&Go SIM-kaart

  • 6 June 2019
  • 3 reacties
  • 406 Bekeken

Hey, ik ben een nieuwe klant bij Proximus en dacht voor een Pay&Go kaart te gaan. Deze heb ik besteld, betaald en al maar nu moet ik deze identificeren voor ik hem kan gebruiken. Dit lukt echter niet, tweemaal heb ik geprobeerd een bedrag van 1.00 EUR op de kaart te laden via verschillende wijzen (bancontact en PayPal) en nog lukt het niet. De bedragen worden echter wel van mijn rekeningen gehaald, ik heb zelfs een betalingsbewijs van PayPal liggen. Indien ik #121# bel kan ik ook zien dat beide betalingen doorgekomen zijn maar alsnog is mijn kaart nog niet bevestigd.
icon

Beste antwoord door MaartenS 6 June 2019, 12:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Heb je al gekeken op http://MyProximus.be account voor je P&G kaart of die geïdentificeerd aangeduid staat daar.
Is blijkbaar al niet meer nodig, de identificatie is toch doorgekomen en ik kan smsen en bellen, het duurde gewoon redelijk lang voor deze doorkwam, misschien een waarschuwing plaatsen dat het lang kan duren voor deze in werking schiet zodat mensen niet te veel geld opladen.
hoi MaartenS
goed te horen dat het in orde is. :)

helaas is er soms vertraging als er technisch gezien iets moet geactiveerd worden. (verbindingen van server en dergelijke).
In principe loopt zo'n identificatie vrij vlot en snel.
Onze excuses voor de vertraging bij jouw identifictatie.