Vraag

identificatie lukt niet

  • 19 May 2020
  • 9 reacties
  • 686 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen mijn nummer te identificeren maar krijg enkel foutmeldingen. Nu is mijn nummer geblokkeerd en kan ik mij nog steeds niet identificeren. Zowel met herlaadbeurd en identiteitskaart altijd dezelvde foutmeldingen.


9 reacties

ja als je kaart geblokkeerd is zullen de beschreven methoden hier niet meer werken veronderstel ik:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

maar als iemand van proximus hier langs komt kunnen zij u hierbij verder helpen, zal hoogst waarschijnlijk iets voor morgen worden of je moet nog een proberen door te bellen naar 0800 22 800 maar als er achterliggende diensten moeten aangesproken worden zal dit ook niet meer lukken vrees ik.

 

ja als je kaart geblokkeerd is zullen de beschreven methoden hier niet meer werken veronderstel ik:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

maar als iemand van proximus hier langs komt kunnen zij u hierbij verder helpen, zal hoogst waarschijnlijk iets voor morgen worden of je moet nog een proberen door te bellen naar 0800 22 800 maar als er achterliggende diensten moeten aangesproken worden zal dit ook niet meer lukken vrees ik.

 

Deze methodes lukten al ni van voor mijn nummer geblokkeerd was. Altijd foutmeldingen. Afwachten e

Reputatie 7
Badge +3

Dag alderick, kun je in je profiel het nummer in kwestie invullen. Best ook je simkaartnummer, dan kijken we dit verder na. Groetjes, Heidi

Dag alderick, kun je in je profiel het nummer in kwestie invullen. Best ook je simkaartnummer, dan kijken we dit verder na. Groetjes, Heidi

Telefoonnummer is ingevuld. Simkaartnummer heb ik momenteel niet bij de hand

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben geen Proximus medewerker, vandaag zijn er normalerwijze geen Proximus medewerkers aanwezig op dit publieke forum maar ik vrees dat u best ook het sim-nr aan Proximus bezorgd om vooruitgang te kunnen boeken

Het is mss al gebeurd door @alderick want er stond wel gisteren “Simkaartnummer heb ik momenteel niet bij de hand

Maar zoals je zegt morgen zullen ze er wel om vragen als ze van prox hier terug langskomen.

Nummer en simkaartnummer staan er op

Reputatie 7
Badge +3

OK

@alderick

nog steeds niet gelukt ? Geef aub door welke foutmeldingen je krijgt ?? dan laten we dit nakijken

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@alderick Heb je reeds geprobeerd via verschillende browsers? Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd?

www.proximus.be/identificeer

Heb je alle methodes via deze link uitgeprobeerd?

Groetjes,

Antonella

Reageer