Vraag

Hoeveel toestellen per klant

  • 16 October 2019
  • 7 reacties
  • 4678 Bekeken

Hallo, 

hoeveel smartphones kan je als klant kopen in aanbieding? Bv een iPhone voor 200 euro in combinatie met een gsm nummer met abonnement?

zijn er voorwaarden aan verbonden om nog een tweede of derde toestel te nemen? Desnoods elke keer met een nieuw gsm nummer en telkens een nieuw abonnement?


7 reacties

ter info: toestellen met abonnement > klik hier

Reputatie 7
Badge +3

@kris1980 

beste Kris,

er zijn inderdaad voorwaarden om meerdere promotoestellen te nemen

Je moet min. 6 maanden klant zijn en geregistreerd staan als goede betaler (geen late betalingen, geen openstaande betalingen, enz)

Je kan als residentiële klant dan max 3 mobile promotoestellen nemen. 

groeten,

Tina

Reputatie 2
Badge

Hallo,

 

Ik heb ook een vraagje die volgt op de openingspost hier: stel je neemt een2de toestel met abo, maar je moet een nieu nr aangeven dan? Is er geen optie om datzelfde nr gewoon te behouden van je 1ste abo die ik had aangevraagd? 

Of is dit te moeilijk want tja, je hebt ook recht op dubbele data enz...

 

Dank bij voorbaat. 

Bedoel je beid met zelfde nummer gebruiken → Twee simkaarten met hetzelfde nummer | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@Andy_043  Als je met jouw gsm-nummer intekent op gecombineerde aanbieding met een toestel duurt het contract 24 maanden. Na afloop van dit contract kan je een nieuwe gecombineerde aanbieding met een nieuw toestel aangaan. Het is niet mogelijk om met 1 gsm-nummer in te tekenen op 2 gecombineerde aanbiedingen met 2 toestellen tegelijkertijd. Het is 1 lopend contract per gsm-nummer. Is dit een antwoord op jouw vraag? Groetjes, Antonella

@AntonellaD het is wel mogelijk veronderstel ik als je de restwaarde betaalt van het inbegrepen toestel of gaat dit ook niet?

(ik dacht dit hier ooit gelezen te hebben maar ik kan verkeerd zijn want als je teveel leest :relaxed: is het moeilijk om alles te onthouden)

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Goed opgemerkt! Het klopt inderdaad dat je het contract vroegtijdig kan verbreken en de restwaarde van het toestel kan betalen om daarna bijvoorbeeld een nieuwe gecombineerde aanbieding met een nieuw toestel aan te gaan. Groetjes, Antonella

Reageer