Vraag

hoe moet ik een bestelling anuleren

  • 29 August 2020
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

hoe moet ik mijn bestelling anuleren en / of een nieuwe aanvragen omdat de vorige niet doorgaat

mvg


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kariempje69 

ik merk dat je profielgegevens nog niet aangevuld zijn ? (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

Wat is de bedoeling ? een lopende bestelling zeker laten doorstromen ? of wil je annuleren en iets anders bestellen ?

Als je nieuwe klant bent en een promotoestel hebt besteld, gaat het order eerst  naar een financiële dienst die de identiteit van de aanvrager controleert.

Daardoor kan het soms langer duren.  Ik veronderstel dat je je ID-kaart hebt gekopieerd en gestuurd naar doc@proximus.com ?  Dan komt het wel in orde.

Indien het gaat om een verkeerd toestel en dat zou onderweg zijn : niet aannemen en laten terugzenden…

Graag zo spoedig mogelijk de nodige info zodat we weten wat we moeten/kunnen doen.

Groeten

Tina

Reputatie 6
Badge +2

Zeker uw gegevens in uw forumprofiel aanvullen met klantnummer, gsm, ...’.En best wachten tot maandag de mensen van Proximus uw bericht oppikken en het nodige doen. Normaal maken ze een dossier en wordt u gecontacteerd.

@kariempje69 als het om een online bestelling gaat kan dit mss je wat verder helpen

→ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_order_trouble_dispute/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/niet-tevreden-met-je-online-aankoop.html

Anders zoals hierboven aangehaald kan je altijd beroep doen maandag op de Proximus forummedewerkers als ze maandag hier terug langskomen.

Reageer