Vraag

hoe details van het mobiel data verbruik te weten komen

  • 20 October 2019
  • 6 reacties
  • 1573 Bekeken

Hallo

 

Ik zie dat er via mijn pay and go s nachts nationaal en internationaal internet verbruik is. Ik vermoed dat dit dan whats appen zijn met zowel nationale als internationale nummers. Waar kan ik de details van deze nummers verkrijgen en of de inhoud van deze whats app gesprekken? Want op mijnGSM zie ik niets. 

 


6 reacties

kijk eens of je hier iets aan hebt > klik hier

NB: via deze pagina kun je een chatten met prox deze chat sessie opent als deze pagina een tijd open staat.

Hallo Martin

 

het is op de pagina dat je meegeeft dat ik zie dat er mobiele data s nachts verbruikt wordt. Maar ik zie geen details. Er staat enkel Data roaming - data session of data nationaal - data session. 

Ik vermoed dat iemand in huis ( de kinderen) mijn telefoon s nachts gebruiken en ik wil weten welke nummers het zijn. 

ik kan zelf mijn verbruik niet opvragen van mijn P&G+ via http://myproximus.be ik krijg een foutmelding! 

Hopelijk kunnen de mensen van het Proximus forumteam je morgen de details geven, als ze hier de draad terug opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Johan1978 , kun je op je profiel telefoonnummer in kwestie toevoegen voor nazicht? Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Johan1978 Via MyProximus (web) kan je de details van je verbruik nakijken. Details van het verbruik via WhatsApp kunnen echter niet worden opgevraagd via Proximus. Groetjes, Antonella

@Johan1978  mss kunnnen deze tips ook wat helpen, en fin ik geef ze je maar mee:

Ter info: Op je smartphone via Instellingen > Datagebruik
kun je precies zien hoeveel welke app heeft verbruikt en kun je een limiet instellen
door de optie ‘Mobiele gegevenslimiet instellen’ aan te vinken.
Als de limiet is bereikt, kan je niet meer internetten zonder met wifi verbonden te zijn
Of je kan ook een waarschuwing instellen als je bijna je limiet bereikt hebt.

Android/iPhone:

✶ Google-app datally beperkt je dataverbruik op Android

✶ Nooit meer over je mobiele datalimiet heen (simyo.nl)

✶ Android: Datagebruik controleren (samsung.com)

iOS:

✶ mobiele data gebruik controleren op uw iPhone en iPad (support.apple.com)

My Data Manager is o.a. een gratis applicatie om je iPhone dataverbruik te monitoren
iphone-dataverbruik-monitoren (iphoned.nl)

NB: persoonlijk zet ik voor alle zekerheid altijd mobiel data uit en zet het alleen terug op als ik het echt nodig heb om dan onmiddellijk weer uit te zetten om alle verrassingen te vermijden. 

 

Reageer