Vraag

HLN+artikels

  • 7 October 2021
  • 10 reacties
  • 112 Bekeken

heb momenteel  geen toegang tot +artikels

hoe dien ik dit aan te passen?

 


This topic has been closed for comments

10 reacties

TUI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. →  HLN-Proximus | HLN+

NB: ter bijkomende info, er zijn wel af en toe moeilijkheden hiermee zie bv → Epress | Proximus Forum het HLN wachtwoord moet nu minimum uit 10 karakters bestaan (was vroeger niet zo)

beste Martin, heb jouw raad opgevolgd, nog geen enkele reactie ontvangen. Prox en HLN account staan gekoppeld; Heb voor HLNaccount zelfde email en wachtw gebruikt als voor myProx.  Als ik probeer in te loggen via website HLN krijg ik “foutief ww”

@Prox technische dienst: graag nazicht en rechtzetting aub

FYI: Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.

Reputatie 4
Badge +2

@dona_01 

Het wachtwoord voor HLN moet minstens 10 karakters lang zijn (dit is nieuw sinds vorige week).

Je bedoelt waarschijnlijk als je nieuw aanmaakt of dat het wachtwoord vergeten bent en een nieuw wilt maken?

Beste Jan, ik heb dit al langer dan een week geleden aangemaakt. 

we zijn nu 9 dagen verder en dit probleem is nog altijd niet opgelost. Waar zijn de prox medewerkers?

bekijken ze überhaupt wel de prox profielen? Prox maakt op deze manier klanten blij met een “dooie” mus. Graag oplossing aub

Reputatie 7
Badge +3

@dona_01 

heb je van HLN een mail gekregen om je account te bevestigen?

 

Geert

Beste Geert,

Neen, heb geen bevestigingsmail van HLN gekregen. Dit heb ik ook ingevuld in mijn forumprofiel zoals Martin mij aanraadde 

Ondertussen lijkt probleem opgelost. 1e wachtwoord “vergeten “, nieuw ww aangemaakt (dient inderdaad 10 karakters te omvatten)

bedankt eenieder voor feedback