Vraag

Hier gaan we weer

  • 12 November 2018
  • 7 reacties
  • 364 Bekeken

Tot hier toe niet veel chance gehad met proximus
Nog altijd zijn er beloftes over de eerste fuck up van proximus niet nagekomen blijkt nu dat er verschillende mensen mij al van sinds ik bij proximus ben telefonisch niet kunnen contacteren. Toch wel ergens een basis om klant te zijn bij een provider?
Na weer herhaaldelijke keren de belofte te hebben gekregen om terug gebeld te worden , niks van nagekomen!! Na ik uitdrukkelijk gezegd heb dat ik een week op vakantie was en niet bereikbaar was hebben ze geprobeerd om te bellen . Tuurlijk kan je nergens terecht en kan je helemaal opnieuw beginnen !!!
Ik zit aan mijn 6de keer terug bellen en ELKE KEER moet je opnieuw alles uitleggen . Je wordt er onnozel en zelfs agressief door ! En elke keer die verdwaasde antwoorden en simplistische oplossingetjes die ze dan ELKE KEER opnieuw meegeven en geen k....n helpen.
Dus hier staan we ! ik kan niet gecontacteerd op mijn gsm toestel worden door verschillende personen maar ik moet nu de tijdstippen te weten komen ,van de personen van wie ik niet weet dat ze me kunnen bereiken, dat ze me proberen te bereiken ?
Dit heeft niks meer met kafka te maken dit is ondubbelzinnig proberen af te schuiven van het probleem!!
Proberen ze me terug te bellen en zeggen ze dat er met proximus geen probleem is terwijl ik ,en ik lieg of overdrijf niet ,in 1 gesprek minstens 4 keer heb moeten herhalen dat 1van de nummers die me niet kan bereiken bij proximus zit en aangezien die me wel kan sms-en maar niet telefonisch kan bereiken het probleem niet ligt bij andere providers !!!
WANNEER GAAT DIE MISERIE EINDELIJK OPHOUDEN!!!!!!!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Een dergelijk probleem (sommigen kunnen mij niet bereiken) dient in principe door de beller met zijn eigen operator worden aangekaart om tot een oplossing te kunnen komen
= van operator van oorsprong via eventuele transitoperator(en) naar operator van bestemming
& met info van nr beller, nr gebelde, dag/tijdstip, locatie (voor mobiel) en eventueel ontvangen gesproken bericht/tonaliteit

Indien u uw nummer van een operator X naar Proximus zou hebben overgedragen, kan de desbetreffende C00xx routeringscode bij één of meerdere operatoren verkeerd staan, maar vermits er blijkbaar geen sms-probleem is, lijkt mij dit op het 1e zicht niet direct een mogelijke oorzaak
Sms wel en telefonie soms niet, kan als eventuele mogelijke oorzaak wel een probleem met de 2G/3G/4G dekking dekking hebben (geen radiokanalen beschikbaar bij druk verkeer, onvoldoende signaal binnen, enz.)
Ik lees een eventueel probleem zonder mogelijke oorzaak en eventuele problemen met de 2.3.4G alleen voor sommige personen die mij bellen?
Nooit problemen gehad met dekking of radiokanalen , geen druk verkeer in mijn buurt
Reputatie 7
Badge +4
Ik bedoel (sms ok, telefonie soms niet ok) een tijdelijk probleem, indien de betrokkene/beller u nooit kan bereiken op uw GSM wanneer u zich bevindt op om het even welke locatie is de oorzaak ook daar op het 1e zicht niet direct te zoeken

Ik vrees dus enkel te kunnen adviseren te proberen het probleem zoals hoger aangegeven te proberen localiseren en op te lossen
= van operator van oorsprong via eventuele transitoperator(en) naar operator van bestemming
& met info van nr beller, nr gebelde, dag/tijdstip, locatie (voor mobiel) en eventueel ontvangen gesproken bericht/tonaliteit
Ik weet niet wat uw functue is maar wat u uitkraamt lijkt me een hoop technische onzin ...en dan al zeker dat ik als klant zich moet gaan bezighouden met wat u voorsteld of probeert uit te leggen.Laat staan dat ik dan nog een oossing moet zoeken voor een duidelijk probleem dat bij jullie begonnen is .
Als u werkt voor proximus vind ik het een schande dat ik dit probleem hier moet oplossen .laat staan dat u een klein onderdeel uitpikt en zogezegd helpt maar zonder met iets concreets afkomt.
U spreekt dus ook niet over de verschrikkelijke behandeling die klanten van.proximus krijgen na ze contract getekend hebben.
Het is een vulgaire schande hoe proximus met zijn ticketjes en terugbel pricipes NOOIT 1 BELOFTE NAKOMT .
Jullie vernederingen zijn carpuleus en dan hebben we het nog niet over de arogantie van jullie.medewerkers en machtspositie met aangepaste brutaliteit ...SCHANDALIG wat voor een goedgelovige prutsers ze in dat call center zetten...jaja ze doen hun best en hun mogelijkheden EN kennis is beperkt ..MAAR DAN KAN JE NOG ALTIJD VRIENDELIJK BLIJVEN ALS KLANTEN MET RECHT GEFRUSTREERD RAKEN NADAT ZE HUN VERHAAL NOG MAAR EENS MOETEN UITLEGGEN AAN EEN PUBER MET MINIMUM LOON DIE ZICH GEEN BAL AANTREKT
met niet zo vriendelijke groeten!
Ter info: M_016 is geen proximus medewerker maar een vrijwillig Forum lid.
Die van Proximus hebben rechts naast hun naam "Support medewerker" staan en ook het embleem van Proximus (zie vb hieronder)



PS: aangezien er van proximus zelf geen reactie komt mss best hen een Privébericht sturen (klik hier)
waar je eventueel de link naar je post hier ook kunt in meegeven, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/hier-gaan-we-weer-46044
Dan mijn excuses aan m16 ik dacht dat hij voor proximus werkte ..op den duur weet je het echt niet meer .
De frustratie wordt elke keer groter en groter
Reputatie 7
Badge +4
bedankt Martin...

Reageer