Vraag

Hersteldienst iphone aangekocht met abonnement

  • 28 May 2022
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb vorige week zaterdag een iPhone ( nog geen jaar oud) in de Proximus winkel binnengebracht om te laten herstellen/ omruilen. 
De dag zelf ontvingik een  mail met daarin een link om de voortgang ban de herstelling te kunnen volgen, wat wel heel fijn is. 
Maar nu 5 werkdagen later en volgens de link de gsm is nog steeds in transit naar de herstel dienst 🤔

Ik vraag mij af als het normaal is of de link die niet werkt gewoon? 
Want als het de normale tijd voor een gsm van punt A naar B te krijgen dan vraag ik mij af hoe lang zou het duren voordat ik mijn gsm terug krijgt?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@AndreaV Helaas hebben wij geen info over toestellen in reparatie. Hiervoor kan je best terug even langskomen in de shop. Groetjes, Antonella

Heb je eventueel al contact genomen met de proximus winkel, anders zoveel mogelijk gegevens in je forumprofiel  zetten zodat de Proximus forummedewerkers het één en ander kunnen natrekken, als volgt, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten ivm je probleem.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  
 
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan dan wel.

 

Reageer