Skip to main content

Ik heb deze gisteren gekocht in de winkel en deze meteen geactiveerd. Heb hier een bevestigingsmail van gekregen maar er staat niets van geld op. Normaal zou ik er 10 euro op moeten staan hebben. 

Kun je me helpen? Groetjes Tatiana Demeulenaere 

Ik heb deze gisteren gekocht in de winkel en deze meteen geactiveerd. Heb hier een bevestigingsmail van gekregen maar er staat niets van geld op. Normaal zou ik er 10 euro op moeten staan hebben. 

Kun je me helpen? Groetjes Tatiana Demeulenaere 

 


bedoel je met activeren dat je de code voor 10€ belkrediet ingevoerd hebt om op te laden.
met #121*Herlaadcode#: herlaad je Pay&Go-kaart.
In de plaats van de herlaadcode vul je de 13-cijferige code in die je vindt op je herlaadvoucher. 

Hoe je uw Pay and Go moet identificeren, vind je hier → identificatie-van-je-prepaidkaart 


zie https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/herlaadkaart-53731


 hier → https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/herlaadkaart-53730?postid=683687#post683687 heb ik reeds onderstaand antwoord gepost.

bedoel je met activeren dat je de code voor 10€ belkrediet ingevoerd hebt om op te laden.
met #121*Herlaadcode#: herlaad je Pay&Go-kaart.
In de plaats van de herlaadcode vul je de 13-cijferige code in die je vindt op je herlaadvoucher. 

Hoe je uw Pay and Go moet identificeren, vind je hier → identificatie-van-je-prepaidkaart 

 


@Tatiana.18  Vul je even het betrokken gsm-nummer aan in je profielgegevens? Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd


Reageer