Vraag

herlaadbeurt

  • 12 December 2020
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb daarstraks 15euro herladen en deze was opgebruikt na 1telefoongesprek en 1min internet 250mb die ik bovenop de herlaadbeurt kreeg is eveneens opgebruikt hoe kan dit?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Snebbir89 Ik zie inderdaad dat je volume volledig opgebruikt is. Voor wat dat juist gebruikt is, kunnen wij om privacyredenen natuurlijk niet zien. Je kan dit wel zelf controleren op je GSM. Bij instellingen kan je nakijken welke app hoeveel verbruikt heeft. Het is een beetje afhankelijk van  je gsm waar het exact staat (iOS of Android,...)

u kunt eventueel ook belkrediet omzetten in data bv 12 euro → 3 GB data

of voor 6 € → 500MB

@Snebbir89 nu zie je aan het vorig bericht wel waarom ik mijn mobiel altijd uitzet bij afsluiten van mijn smartphone hé :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +4

250 MB *0.50 euro/MB = 125 euro ??? (250 Mb/8 = 31.25 MB → 15,63 euro)

P&G+ tarieven: 0,30 euro/min; 0,50 euro/MB; 0,50 euro/MMS; 0,12 euro/SMS

Prepaidkaart – Pay&GO+ - Tot 6 GB voor €15 | Proximus

bij online opladen krijgt u in fiucntie van het bedrag een bonus bruikbaar voor max 1 maand 

u kunt eventueel ook belkrediet omzetten in data bv 12 euro → 3 GB data

mss staat op je smartphone mobiel internet  en als je de instellingen niet veranderd hebt naar alleen via wifi bvb en niet via mobiel, dan kan dat bedrag vlug opgesoupeerd zijn, want er kunnen app geüpdatet worden en backups gebeuren enz…

Ik zet trouwens met mijn P&G smartphone mobiel data altijd uit en alleen op als ik het nodig heb

Reageer