heractiveren gsm nummer

  • 5 January 2023
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Hallo, 

ik was enkele dagen te laat met het herladen van mijn pay and go kaart.  Door omstandigheden kwamen de herinnerings-sms berichten niet binnen op mijn telefoon en nu is de kaart blijkbaar gedeactiveerd.  Hoe kan is deze het snelst terug activeren?

Groeten,

Vincent 


2 reacties

@vincent202201 hiervoor best in afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag, zoals in dit geval het gsm nummer waarover het gaat ). 
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Bedankt voor je reactie Martin!  Ik heb mijn gegevens verder aangevuld!  Ik hoop dat men mij kan helpen want ik heb dit nummer echt nodig :(

Reageer