Vraag

Helpdesk onbereikbaar...

  • 27 August 2021
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

Ik heb net 3 keer proberen binnen bellen bij de helpdesk maar die is defect of overbelast?

Optie 4 + 4 (technische problemen) blijft 30 seconden bellen en dan verbreekt de verbinding.

Optie 4+ 5 (iets met instellen) blijft 30 seconden muziek, dan een Engelse stem dat de verbinding niet kan doorgeschakeld worden en dat ik opnieuw moet proberen??

Wat een service…

 

Gebelde nummer 080022200 (enterprise)


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb net 3 keer proberen binnen bellen bij de helpdesk maar die is defect of overbelast?

Optie 4 + 4 (technische problemen) blijft 30 seconden bellen en dan verbreekt de verbinding.

Optie 4+ 5 (iets met instellen) blijft 30 seconden muziek, dan een Engelse stem dat de verbinding niet kan doorgeschakeld worden en dat ik opnieuw moet proberen??

Wat een service…

 

Gebelde nummer 080022200 (enterprise)

Ik weet nu niet wat het echt is, en ik denk zelf dat Proximus daar nog niet eens van op de hoogte is. Ik ben ongeveer een maand klant, en heb ongeveer een 50 keer gebeld. En net zoals je zei heb ik max 2-3 keer  toen ze mij doorverbonden mij in wacht zetten, en ik dat muziekje kreeg viel dit na een 30 tal sec.uit, en was die verbinding verbroken en moest ik dus terug  bellen; Wat dus vrij lastig was, want die wisten natuurlijk niet waarover ik het daar voor had.

@WHA als de Prox forummedewerkers hier straks de draad opnemen kunnen ze u verder helpen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Net terug gebeld, ik geraak binnen: “u zit bij de residentiële helpdesk”… wat een gedoe met de Proximus helpdesk.

 

Reputatie 7
Badge +4

0800 22800 = residentieel

0800 22500 = business 

0800 22200 = grote ondernemingen

 

in principe hebben business klanten en zeker en vast grote ondernemingen een specifiek toegewezen  proximus contactpersoon (sales/helpdesk  cfr. business expert)

 

mogelijks kunnen de Proximus medewerkers op dit publieke forum uw vraag doorspelen wanneer zij uw bericht oppikken (en u via uw forum login profile zoudenkunnen identificeren)

Net terug gebeld, ik geraak binnen: “u zit bij de residentiële helpdesk”… wat een gedoe met de Proximus helpdesk.

 

Heb je dan geen nummer van een contactpersoon die je kunt opbellen?

maar zoals ik reeds aangehaald heb kunnen de Proximus medewerkers hier op het forum je hierbij ook verder helpen of de nodige info geven die je nodig hebt

Als ik bij elke klant moet gaan uitzoeken eerst wie ze als contact hebben… een klantnummer is al een hele opdracht.

Hoe dan ook is dat geen excuus voor een slechte helpdesk, waar ze mij evenwel moeten kunnen helpen.
Een hele opdracht zo blijkt.

 

@WHA Ik denk dat er dan niet veel anders opzit dan te wachten tot iemand die van proximus zelf is hier reageert.

NB: iemand die van proximus zelf is heeft een Proximus symbool naast zijn forumnaam staan.

Tijdens het weekend komt hier ook niemand langs die van proximus zelf is, tijdens het weekend kan je wel de helpdesk  opbellen .

Reageer