Beantwoord

Heb een simkaart van proximus in mijn tracker maar wat is:

  • 14 February 2020
  • 6 reacties
  • 848 Bekeken

Wat betekend Filter LBS mode + Filter WIFI mode.

Kan beide aanvinken met filter functie!

Maar wat doet dat eigenlijk?

Bedankt om mijn vraag te lezen en hopelijk weet iemand het antwoord.

mvg Dries

icon

Beste antwoord door familievandesype 15 February 2020, 01:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi:

https://www.mijngps.com/2017/05/15/hoe-werkt-lbs-gps-wifi-positionering/

Maar kreeg wel uitleg wat LBS en WIFI doet en hoe het werkt de acuratie enz .

Maar ik kan in mijn app aanvinken LBS mode Filteren en ook bij wifi?

Wat verandert dat? Beter of slechter? Snap niet of ik het moet aanvinken of niet .

Dus kan iemand me zeggen wat aan gevinkt of uit gevinkt op de kwaliteit of snelheid van mijn tracker doet. TKMARS GPS tracker

Dank u 

Reputatie 6
Badge +3

Om de meest nauwkeurige locatie te bekomen moet je LBS inschakelen zowel voor mobiele netwerk (4G/3G) als voor Wi-Fi. Het gaat enkel maar een ruwe schatting zijn wanneer de tracker verbinding maakt met jouw Wi-Fi. Deze info wordt altijd verstuurd naar een platform om te kijken waar jouw te beveiligen voertuig zich bevind. Hier kan je de website terugvinden van de fabrikant en ook een handleiding: https://www.tk-star.com/download.html 

Eigenlijk zou je alles moeten inschakelen en zal (of zou) het toestel het meest nauwkeurige moet nemen, afhankelijk van waar je zich juist bevindt en het ene meer accuraat ,of voor handen is, is dan het andere.

Reputatie 6
Badge +3

Er is dan wel een negatieve impact op de batterij autonomie. Maar dat is de keerzijde van een hogere nauwkeurigheid van de locatie.

Ik dacht eerst dat je vrouw je geroepen had,  zal dat daar nog lang duren, kom je eigenlijk nog van achter je pc of hoe zit dat :sweat_smile:

Ja dat zien we met de smartphones ook net het zelfde altijd maar meer functionaliteit == meer verbruik een mes snijdt nog altijd aan twee kanten ….

Reageer