Vraag

gsmnummer wisselen in pack

  • 28 October 2021
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Beste,

 

ik loop al even vast op een aantal zaken en heb al wat uurtjes versleten aan de telefoon bij jullie klantendienst.

 

concreet: ik kocht een epic-videao pack aan met apple TV, met vraag om een bestaand pre-paid nummer aan dit pakket te koppelen.

 

Ik kreeg een nieuw gsm-nummer toegewezen.

 

Ik zou graag het nummer dat jullie nieuw toewezen uit mijn pack halen en annuleren, en het bestaande nummer (gezien dit de nnummer van mijn dochter is) toevoegen.

 

ik heb al een keer een uur aan de lijn gehangen: conclusie: zolang de apple tv niet geleverd is kunnen we dit niet aanpassen.

Bij installatie apple tv heb ik 3 keer aan de lijn gehangen, de eerste kreeg het niet opgelost en herstartte de modem, ze belden me terug na een half uur om te vragen of het werkte, wat niet het geval was, dus opnieuw wachten, tot ik plots van de lijn werd gesmeten, opnieuw gebeld, en opnieuw van de lijn gesmeten na 20 minuten.

 

Vandaag 1uur en 4 minuten aan de lijn… en de gsmnummer is nog steeds niet van mijn pack af…

Kan iemand mij helpen? ik wacht ondertussen ook al een half uur op een agent in de chat, waar de wachttijd minder dan 5 minuten is. Iedereen die ik spreek is supervriendelijk, maar dus nog steeds niet geholpen.

 

groeten

Riet

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Marc D 

Het nummer eindigend op 506 : uit het pack halen? en dan? opzeggen? ander abo? pay&go van maken?

het nummer eindigend op 625: is dat een geïdentificeerd nummer?  welk abo moet dat dan krijgen?

kan je ons even informeren? Bedankt

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Marc D Het nummer eindigend op 506 moet uit het pack gehaald worden en het nummer eindigend op 625 (dat ik terugvind in je profiel) moet aan het pack worden toegevoegd? Zo ja, kan je in het veldje ‘Ticket’ in de profielgegevens (waar ik al iets heb genoteerd) de naam en het klant- en/of simkaartnummer van de huidige operator toevoegen zodat we de overdracht in orde kunnen maken? Laat je iets weten als je deze gegevens hebt aangevuld? Groetjes, Antonella

Morgen als de Proximus forummedewerkers terug langskomen kunnen ze u verder helpen en daarom ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reageer