Vraag

GSM toevoegen aan huidige abonnement

  • 15 July 2021
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo,

Mijn contract (GSM + Abonnement) is paar maanden geleden verlopen. Nu heb ik ‘Epic Videos’ (Epic Combo) en daar zit een mobiel abonnement bij (zonder GSM). Is het mogelijk om een GSM te bestellen voor €9 omdat ik nu een mobiel abonnement heb, of moet ik een nieuw mobiel abonnement erbij nemen als ik een nieuw GSM wil?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@KevinM  Je kan jouw Epic videos abonnement behouden. Als je een contract aangaat, betaal je de eenmalige kost voor het toestel en komt de daarbij horende DataPhone optie bij waarvoor je maandelijks bijbetaaltgedurende de duurdtijd van het contract (24 maanden). Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@KevinM  Ook bestaande klanten kunnen een nieuw contact (GSM + Abonnement) afsluiten op hun bestaand gsm-nummer. Je gaat wel even moeten wachten tot de aanpassing van jouw pack is doorgestroomd. Met een lopend order kan dit namelijk een foutmelding geven. Groetjes, Antonella

@KevinM  Ook bestaande klanten kunnen een nieuw contact (GSM + Abonnement) afsluiten op hun bestaand gsm-nummer. Je gaat wel even moeten wachten tot de aanpassing van jouw pack is doorgestroomd. Met een lopend order kan dit namelijk een foutmelding geven. Groetjes, Antonella

Dus ik moet een abonnement erbij nemen? Oke.

Reageer