Vraag

Gsm opsturen naar thuis of ander winkel

  • 19 September 2020
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

Ik ben van plan om een gsm abonnement te nemen voor de samsung S20. Als ik deze online wil bestellen is de dichtstbijzijnde winkel op 100km die die op voorraad heeft. Is het mogelijk deze naar een andere winkel te versturen of naar me thuis?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Winkels (Proximus centers) sturen voor zover mij bekend geen toestellen op 

De Proximus webshop (on line) daarentegen wel (via Bpost) maar op basis van sommige berichten op dit forum duurt het soms (heel) lang vooraleer het toestel effectief geleverd wordt

….

 

mss dan toch beter zelf naar een proximus shop gaan! of video afspraak eerst maken 

Enfin in de veronderstelling ze die daar ook in stock zullen hebben?

 

Reputatie 7
Badge +4

Als de dichtstbijzijnde winkel op 100 km afstand zit zal er wel een (algemeen tijdelijk)  stockprobleem zijn ….misschien best even wachten om te bestellen

 

via deze video afspraak kan TS toch polshoogte nemen wanneer die voorzien worden

Reputatie 6
Badge +2

Ze verkopen dat toestel een beetje overal. En het abonnement in gelijk welke proximuswinkel. Ik zou daarvoor geen 100 km rijden.

Dat is wel de bedoeling niet, ik wist zelf niet dat je via een online bestelling een toestel kon afhalen in een prox shop.

Reputatie 7
Badge +3

@chuckie  Een online bestelling kan aan huis geleverd worden via Bpost.

https://www.proximus.be/nl/id_ar_whybuyon/particulieren/r-orphans/voordelen-van-online-kopen.html

Groetjes,
Antonella

Reageer