Vraag

Gsm-nummer werkt niet

  • 19 April 2022
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik heb gemerkt dat mijn sim-kaart niet werkt. Tot grote verbazing stelde ik vast op MyProximus dat daar opeens mijn oude nummer (dus met oude sim-kaart) eraan gekoppeld was.

 

Zou iemand mij kunnen helpen? Registreren via herladen of eID heb ik ook geprobeerd, maar hij zegt: ,,We can’t retrieve your information, please try again’’.

 

Groetjes,

 

Vladimir

 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Uladzimir Habryialian   Als het over een Pay&Go kaart gaat . Dan dien je een nieuw MyProximus account   aan te maken en daar kan je het desbetreffende nummer/simkaart  aan toevoegen. In MyProximus kan je per account maar 1 Pay&Go simkaart koppelen

natuurlijk als de foutmelding optreedt bij registreren zou er wel wat anders kunnen aan de hand zijn en kunnen de prox forummedewerkers dit morgen verder eens natrekken daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +4

@Uladzimir Habryialian Het gsm-nummer dat in je profiel vermeld staat is al een jaar geleden gedesactiveerd. Kan je je profiel verder aanvullen met het nummer dat je nog wil gebruiken en het nummer van je simkaart ? Dan kunnen we dit verder voor je nakijken. 

Hoi allemaal,

 

Het juiste nummer (eindigt op 0760) werkt terug. Het nummer dat eindigt op 6390 is niet meer actief.

 

Dankjewel voor de snelle oplossing.

Reputatie 7
Badge +4

Fijn te horen dat alles terug in orde is. Ik zie wel dat het oude nr nog steeds in je profiel staat. Je kan dit misschien best vervangen door het nieuwe zodat we ineens de juiste info hebben als je in de toekomst nog een vraag zou stellen via het forum. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer