Beantwoord

GSM nummer veranderen

  • 24 February 2017
  • 11 reacties
  • 16372 Bekeken

Is het mogelijk om simpelweg je GSM nummer te veranderen ? Ik heb hier al 1000 jaar dezelfde nummer en ik heb wel eens zin in een tabula rasa.
icon

Beste antwoord door WouterM 27 February 2017, 18:18

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Jeroen!

U kan de laatste 4 cijfers kosteloos laten aanpassen voor onze diensten, hiervoor neemt u best contact op met onze klantendienst op het gratis nummer 0800 22 800.

U kan eventueel gebruik maken van onze chattool op onze website, een medewerker zal u dan verderhelpen.

Mvg,

Wouter
Hey Wouter,

Geldt dit ook voor Pay and Go prepaid of enkel indien je een abonnement hebt?
Mvg,
Martin
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Martin!

Neen, helaas is dit niet mogelijk voor herlaadkaarten, enkel voor abo's. :(

Mvg,

Wouter
Is het echt kosteloos?
Ik heb 40 min geleden de aanvraag gedaan en ik krijg een email en er staat 69eur aangegeven op die document als info?
hier staat toch bv ook dat je gratis kunt veranderen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
PS: als je deze pagina bezoekt gaat er ook na een tijd een chatvenster open waar je aan een proximus medewerker ook de vraag kunt stellen.
Reputatie 7
Badge +4
Ter info: zie "kies je nummer"
https://www.proximus.be/nl/id_cr_moptimise/particulieren/producten/mobilus/mobiel-en-roaming-opties/optimaliseer-je-gsm-abonnement-.html

P.S. Ik vermoed dat de gratis optie "silver" betrekking heeft op de laatste 4 (i.p.v. 6) cijfers …
-> te bevestigen door Px medewerkers
TUI: gratis slaat op de laatste vier nummers die je kunt kiezen, anders is het betalend, werd hier vroeger al door PX medewerkers gemeld.
Reputatie 7
Badge +4
Correct Martin, maar Px dient dan best wel de betrokken website-info te corrigeren...
En zelf dat werd hier vroeger ook al herhaaldelijk gemeld ☺️
(uiteraard ook omtrent andere onderwerpen)
Haha, grappig. Ik kreeg zonet bericht dat er reacties waren op mijn post. Daar die al meer dan een jaar oud is moest ik toch even in mijn haar krabben 🙂
Idd zolang duurt dit gezever al bib proximus wij zijn nu ongeveer 3jaar klant en vanaf week 1 heb ik zeker al 50 keer moeten bellen en langsgaan in de shop voor vanalles dat scheefloopt ...nie te geloven gewoon.Van nummerverandering tot technische fouten met als resultaat 2 facturen per maand en zo van die dingen allemaal ik krijg het er op mijn zenuwen van?

Reageer