Vraag

Gsm nummer heractiveren

  • 29 December 2022
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Badge

Beste,

 

Ik had tot dinsdag 27/12 een gsm nummer binnen een pakket op naam van mijn partner,

we gaan nu uit elkaar ,zij heeft op aanraden van een van jullie medewerkers mijn gsm nummer uit haar pakket verwijderd,ik zou dan de dag erachter een prepaid kaart of abonnement kunnen nemen op deze bestaand nummer.

Nu blijkt dit niet te kloppen,ik heb al reeds 2 maal gebeld en telkens wordt er mij gezegd dat mijn partner deze gsm nummer eerst zal moeten heractiveren ,zodat ik dan keuze kan maken tussen een prepaid kaart of een abonnement.

Kunnen jullie mij ajb helpen om de nummer die ik al zo lang heb te behouden mits een nieuw abonnement bij Proximus?

Ik ben via mail bereikbaar.

 

Mvg


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Olivier 26 Als het gsm-nummer op naam van uw partner stond moet zij inderdaad deze terug laten activeren.Dan moeten er de nodige overnamedocumenten ondertekend worden voor akkoord zodat Proximus bewijs heeft dat mevrouw de toestemming geeft om het gsm-nummer op uw naam te zetten.Dat zijn de procedures die Proximus moet volgen om wettelijk in orde te zijn.Groetjes,Joel

Reageer