Vraag

gsm nr van de zoon staat niet bij ons flex netflix

  • 17 August 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

beste 

sinds zaterdag heeft onze zoon een gsm nr. 

Vandaag ging ik kijken (dat de factuur betaald was van vorige maand). Nu zie ik dat hij een Mobilus S abonnement heeft en niet bij ons op het pack staat. Mobilus S is 15,99€ en slechts 2gb. Wij hebben bij ons pack alle andere nrs voor 9€ en wij hebben 5gb


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@wendyb1709  Dag, dit is door order R00000034011509137 op 17/8 aangepast zijn. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@wendyb1709 Wendy

geef je een seintje als alle gegevens in je profiel zijn ingevuld zoals Martin aangeeft ?

Dan kijken we dit zeker voor jou na.

Groetjes

Tina

In afwachting dat een Prox forummedewerker je kan verder helpen, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.