Vraag

Gsm met nieuw nummer

  • 25 August 2019
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Ik heb vrijdag online een nieuw toestel gekocht met nieuw nummer erbij (Ik ben reeds klant en heb al een nummer bij proximus).
Bij de afrekening stond erbij keuze van levering, thuislevering. Deze heb ik dan ook gekozen omdat die dan op zaterdag tussen 8u en 17u zou geleverd worden. tot mijn grote verbazing had ik om 15u nog steeds niks van mail ontvangen zoals proximus had gezegd. Dus bel ik om te zien of dit normaal is en krijg ik iemand aan de lijn die kort weg zij dat het pakje bij Bpost ligt en zij mij een mail sturen en ik dus maar naar hun moet bellen. Ik bel naar Bpost, en daar word ik zeer vriendelijk geholpen en zegt die persoon mij heb je een barcode van proximus gekregen????? Nee jullie zouden mij een mail sturen, waarop die persoon mij vriendelijk zegt dit doen wij nooit dit is aan proximus om naar de klant een barcode te sturen om zo te kunnen zien om hoe laat het pakje bij jou is.
Via de mail die ik ontvangen heb van bevestiging ga ik dan toch nog maar eens kijken en daar zie ik staan in behandeling, dus volgens mij zelfs nog niet buiten bij proximus.
Als ik dan terug bel met deze info dan krijg ik als antwoord dat het pakje word geleverd voor 17u.
Wat dacht je??? Niks ontvangen, maar wel betaald en dan zeggen dat het direct geleverd wordt. Wanneer krijg ik dan mijn toestel en mijn nummer of kan ik dit nog opzeggen en naar de concurrent stappen want ik ben het eigenlijk wel een beetje beu met de dienstverlening om nog maar te zwijgen hoe je wordt aangesproken aan de telefoon.

2 reacties

Tip: Best wachten tot morgen als de Proximus forummedewerkers hier terug langskomen om deze zaak verder te laten onderzoeken en tot een goed einde te brengen.
Reputatie 7
Badge +3
Peter,
Oprechte excuses dat dit misgelopen is.
We willen graag nakijken waar je toestel momenteel is.
Kan je aub je klantgegevens en contactnummer aanvullen in je profiel ? Met dank.

Vriendelijke groeten,
Tina

Reageer