Vraag

gsm met abbonement bestelt 06/11 en na 3x bellen en de chat in myproximus te gebruiken zitten we 25/11 nog steeds zonder gsm

  • 25 November 2019
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

goedeavond 
mischien word ik via hier eens tegoei verder geholpen 


06/11 bestelde ik een gsm met abbonement ( overname oud mobile viking nummer ) via de webshop .
na een week stond de bestelling nog steeds in ‘ bestelling ontvangen ‘ . ik bel naar de helpdesk en deze helpen me vriendelijk en goed verder , bleek de bestelling vast te hangen op mijn informatie over mijn huidig mobile viking abbonement en hebben we telefonisch een nieuwe bestelling moeten doen en zo gezegd gedaan kreeg ik nieuwe emails en vragen over gegevens .. dit duurde dan ook weer een aantal dagen eer alles goed gekeurd was en ontvangen . 19/11 krijg ik dan uiteindelijk een bevestiging van bestelling ontvangen . tot op vandaag 25/11 staat deze bestelling zoals de eerste na 4 werkdagen nog steeds op bestelling ontvangen -- . geduld heb ik in overvloed maar nu begint het toch echt te lang te duren voor mij . vorige donderdag 21/11 nog eens gebeld en zeiden me toen dat mijn bestelling bij de distributie keten zit . ofwel is het extreem druk ofwel zit mijn bestelling weer ergens op vast zoals ik stillekes vermoed . 

kan iemand intern in plaats van gegevens te checken door gewoon mijn acount na te kijken en te zeggen wat ik zelf ook zie op mijn scherm me even wat verder helpen dan  inplaats  ik gewoon als een arm schaap zit te wachten ?? zou graag deze maand wel eindelijk eens op het proximus netwerk willen zitten en de nieuwe gsm hebben want ik heb een nieuwe gsm bestelt omdat de mijne zijn batterij het niet langer dan een halve dag uithoudt

klanten nummer is 623******

merci


2 reacties

Heb via de chat de huidige bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaatst .. hopelijk kom het in orde deze keer

Reputatie 7
Badge +3

@gillesphilippaerts 

Dag Gilles,

ik zie onder je producten een nieuw toestel actief staan: alles is dus in orde.  

Groeten

Tina

Reageer