Ik heb recentelijk een gsm online besteld en nadien mijn beslissing heroverwogen. Ik ben me bewust van mijn wettelijke recht op 14 dagen bedenktijd en wil graag de telefoon retourneren. Helaas ondervind ik moeilijkheden bij het indienen van het retourverzoek via het formulier, Ik heb meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet.
Kunt u mij alstublieft zo spoedig mogelijk assisteren bij dit probleem?
Met vriendelijke groet,
Bladzijde 1 / 1
@manar.aljasim Nee niets op invullen.Bijvoegen in de doos met het toestel.Retourlabel op de doos plakken om gratis terug op te sturen.Groetjes,Joel
Hier moet ik iets invullen of wat moet ik doen ?
Voor de retourlabel heb ik het op de andere mail gekregen.
vr greoten,
@tina.b@Joel M@HeidiE Ik heb alleen een blad gekregen die in de doos moet zijn. Is het dezelfde die ik het moet op de doos zetten of niet want het is een RMA-document.
@manar.aljasim
gelukt
normaal krijg je een mail met daarbij 2 bestanden: 1 als label op de doos en 1 blad in de doos bij de gsm
Rest vh dossier wordt door dossierbeheerder afgehandeld.
Groeten
Tina
@manar.aljasim
ik heb document opzeg toestel gezien via je correspondentie, maar daar zit idd geen label bij om toestel terug te sturen.
we zoeken een manuele manier om een label aan te maken
we houden je op de hoogte.
groeten
Tina
@Joel M@HeidiE
Verhoog de prioriteit van de dossier aub, want ik ben al een maand aan het wachten.
Maakt het niet uit om de mail te veranderen , ik alleen mijn de retourlabel krijgen.
@manar.aljasim Ik heb het mailadres aangepast in uw lopend dossier 53691039.Hopelijk komt het nu snel in orde.Excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel
@Joel M@HeidiE Anders, als het niet lukt op te sturen via mijn mail stuur naar die mail mohamad.amin@outlook.be zo snel mogelijk aub
@HeidiE@Joel M
Dag, Ik heb nog steeds niks gekregen , ik heb alles opnieuw gecheckt , spam en alles.
Het duurt echt lang.
@manar.aljasim Ik heb dossier 53691039 aangemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst:
1: om u de labels te bezorgen
2:dat u de 99EUR gaat terug gestort krijgen na ontvangst van het gsm-toestel
3:om te zorgen dat de verbrekingskost niet gaat aangerekend worden
Excuses alvast omdat het allemaal zo stroef verloopt.
Groetjes,
Joel
@HeidiE Dag , welke mail ? Ik heb niks gekregen , ik heb alles gecheckt , spam en alles. Kunt u het nog eens kijken en doorsturen aub ?
vr groeten,
Dag @manar.aljasim ik lees inderdaad in het dossier dat u deze boete mag negeren. De labels zijn per mail verzonden, check ook je spam-folder. Mvg, Heidi
@Joel M@HeidiE
Dag , Eerder heb ik contact met u opgenomen en daarbij een bevestiging ontvangen van de wijziging. Desondanks heb ik nog geen retourlabel ontvangen om de mobiele telefoon naar u terug te sturen. Ik hoop dat u dit zo spoedig mogelijk kunt regelen.
Bovendien merk ik in het bijgevoegde briefje op dat er sprake is van een boete in verband met het contrac, zie de foto. Ik negeer het gewoon , toch?
vr groeten,
@manar.aljasim Ik zag juist dat uw dossier 53572932 was afgesloten zonder oplossing(onaanvaardbaar).Oprechte excuses hiervoor.Ik heb een nieuw dossier 53586737 geopend met hoge prioriteit en extra verwezen naar uw vorig gesloten dossier 53572932.Ik hoop dat het probleem nu eindelijk opgelost gaat worden.Groetjes,Joel
Dag @Joel M@HeidiE
Tot nu toe heeft nog niemand contact met me opgenomen; het lijkt vreemd dat het zo lang duurt.
Het is bijna 14 dagen en er is nog steeds geen blik geworpen op of behandeling gestart van mijn dossier.
Dag @manar.aljasim ik vraag de dossierbeheerder om je te contacteren. Groetjes, Heidi
@Joel M
Beste Joel,
Ik heb nog geen reactie gekregen, kunt u aub nog eens checken en mij laten weten.
Alvast bedankt,
@manar.aljasim Er is hiervoor dossier 53572932 opgemaakt en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst.Zij gaan het verder nakijken en het nodige doen.Zij nemen erna zelf terug contact met u op.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
@Joel M ja, idd en ik heb het al ontvangen.
@manar.aljasim Gaat het over deze bestelling : Toestel PX Xiaomi 13T Pro 512GB Black met laatste 3 cijfers van het order 714.Heeft u het toestel al ontvangen of niet .Groetjes,Joel
@Joel M Ik heb het ingevuld.
alvast bedankt,
Manar
@manar.aljasim Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile, alsook het ordernummer bij tickets noteren.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.