Vraag

gsm / email

  • 8 October 2021
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Reeds maanden beloven proximus de oplossing te vinden voor onze straat en achterliggende straten om de ontvangst te verbeteren.. Iedereen in onze wijk verliest het signaal en moeten soms naar buiten lopen om een degelijk gesprek te hebben.. Ik had al elk huisnummer en straat doorgegeven via chat proximus ..En na zoveel maanden terug veel blabla en niets van oplossing.. 

Nu een ander probleem die al weken aansleept , is !!!! wat ik ook doe ; veranderen opslaan , blokkeren NIKS werkt naar behoren sinds de nieuwe software update PROXIMUS SKYNET email.. ( REGELS )

TRIESTIG na meer dan 30 jaar trouwe klant te blijven dat men je zo elke keer afwimpelt  met loze beloftes.

 

Eddy


1 reactie

FYI: Als je toestel VoWifi ondersteunt zou je in huis kunnen bellen over wifi.

Het kan ook zijn dat je deze moet actief gezet worden door Proximus voor je toestel zelf al heb je uw toestel ingesteld voor VoWifi.

wat bijkomende info: 

binnenshuis bellen en sms’en via je wifi >
with calling via Wi-Fi and 4G | Proximus
Wat heb ik nodig om VoWifi te gebruiken > Veelgestelde vragen over VoWifi / VoWifi
FAQ's Bellen via wifi | Proximus
VoWifi en VoLTE congigureren enz...
    Activeer bellen via wifi op je iPhone | youtu.be/N7OF04i4NpM

Reageer