Vraag

Gsm bij contract

  • 30 January 2020
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Beste, 

Ik heb een contract afgesloten met een gsm erbij. Echter ben ik absoluut niet tevreden van deze gsm en wil ik er nu dus zo snel mogelijk vanaf. Kan ik deze in 1x afbetalen en erna een nieuwe gsm in een abbonement kiezen of kan dit enkel om de 3 jaar?

 

Merci alvast 🙏

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@M.erle Indien je akkoord gaat met de betaling van de verbrekingsvergoeding, is het mogelijk om een contract stop te zetten. Daarna kan je ook gewoon terug intekenen op een nieuw contract. Groetjes, Antonella

@M.erleIndien je akkoord gaat met de betaling van de verbrekingsvergoeding, is het mogelijk om een contract stop te zetten. Daarna kan je ook gewoon terug intekenen op een nieuw contract. Groetjes, Antonella

En hoe weet je hoeveel de verbrekingsvergoeding is? 

Reputatie 7
Badge +3

@M.erle Dat kan je nagaan op de aflossingstabel dat je hebt ontvangen bij het afsluiten van je contract. Groetjes, Antonella

@M.erleDat kan je nagaan op de aflossingstabel dat je hebt ontvangen bij het afsluiten van je contract. Groetjes, Antonella

Oh top, dankjewel ! Ga het zeker eens bekijken.

En kan je erna gewoon terug opnieuw een contract MET gsm nemen? Want heb ook al gehoord dat dat niet direct na elkaar kan en je dan eerst een wachttijd hebt? 

Reputatie 7
Badge +3

@M.erle Er is geen wachttijd waar je rekening mee zou moeten houden. Je kan nadien gewoon terug intekenen op een nieuw contract. Groetjes, Antonella

Reageer