Vraag

gsm besteld via chat

  • 17 July 2021
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Ik heb 2 dagen geleden een gsm besteld via de chat omdat ik zeker wou zijn dat ik mijn zelfde gsm zou kunnen behouden.

Ze gingen een mail sturen met de betaling.

Op heden heb ik nog steeds geen mail gekregen en op de chat ben ik al 2 dagen aan het wachten tot iemand beschikbaar is.

Ik vraag mij af of dit is doorgegeven of niet. Want vandaag zie ik dat de gsm niet meer kan besteld worden via de website.

Echter gisteren was deze wel nog beschikbaar.


4 reacties

hier kan niemand van Proximus zelf je verder helpen aangezien in het weekend en op feestdagen niemand van hen op het forum langskomt, helpdesk 0800 22 800 blijft wel bereikbaar.

Omdat ze u maandag zouden kunnen verder helpen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten ivm je probleem.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @AnthonyD blijkbaar was er op 15/07 geen voorraad meer van het gewenste model. Laat ik je opnieuw contacteren door onze verkoopsdienst? Groetjes, Heidi

Hallo,

 

Ja dat mag. Liefst in de voormiddag als dat kan.

Wel jammer want ik kon het nogthans wel via de website bestellen. Maar zij stelde voor om het via de chat de doen.

Maar ik zal zien wat de mogelijke opties zijn als je mij contacteerd.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @AnthonyD , ik heb Lead 923204994 opgemaakt, met het verzoek je tussen tussen 09:00u en 10:59u te contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer