Vraag

Gsm Abbonement Probleem

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo mijn naam is Melissa.
Mijn klantnr is:  62364****

Ik heb de abbonement Mobilus M gekozen via jullie website met een webpromo. Waar ik in plaats van 26,99 euro per maand alleen 21,99 euro per maand gedurende 12 maanden moet betalen.
Ik heb een prepaid kaart van proximus en ik had gezegd dat ik mijn nummer wil behouden toen ik de abbonement via website gekozen heb heb ik ook via chat met iemand gesproken.
Mijn nummer is: 0471 36 ** **  En ik had ook nog krediet dat normaal gezien als korting ging zijn in mijn 1ste factuur.
Maar nu zie ik dat ik een nieuw nummer heb: 0470 55 ** ** (en ik heb ook nog geen sim card????). Ik wil mijn vorige nummer van de prepaid behouden. 
Kan u dit aub oplossen?


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@mscorpv Ik zie dat het inmiddels opgelost is. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@mscorpv 

ik heb de privégevegens in je profiel ingevuld en hier wat gewist.

Hopelijk komt het inderdaad snel in orde !

groetjes

Tina

Ik heb naar proximus gebeld hopelijk gaat dit opgelost zijn.