Vraag

gsm

  • 10 April 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Ik heb men gsm in de shop binnen gedaan en onder garantie en dan zeggen ze dat het niet onder garantie valt terwijl het toestel zelf is beginnen trillen uit het niets zonder te stoppen . Nu is men vraag wrm moet ik betalen waar ik niets aan kan doen en of is het anders mogelijk om abonnement te verlengen mits ik nieuw toestel koop met abonnement ?


3 reacties

maandag komen de Prox forumedewerkers pas terug om je hierbij verder te helpen, de helpdesk 0800 22 800 kan wel in het weekend bereikt worden.

Als ik nu ter plaatse naar proximus shop ga ... kunnen zij me dan vooruit helpen want ik ben niet iemand die graag wacht en zeker niet als ik moet betalen voor dingen die niet in mijn fout zijn gesteld ?! Ik heb al veel zin om naar daar te rijden waar ik mijn toestel heb gekocht en men zeg daar te gaan doen . Ik ben een goede betaler die een serieus pakket betaald aan proximus maandelijks dus ik wil nu eerlijkheid en dat ze tegemoet komen op eerlijke en serieuze manier .

je kunt mss eerst eens bellen of afspraak maken 
→ Proximus winkel - Een Proximus Shop, verkooppunten of Partner vinden | Proximus

zei ook

→ Maak een afspraak - Proximus Shop – Proximus winkel | Proximus

Reageer