Vraag

gsm

  • 17 February 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een flex abonnement met gsm

ik denk dat ik gratis kan bellen en sms’sen in gans Europa 

graag wil ik weten of dit klopt aub


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@kieken100  Deze informatie kan je terugvinden bij de algemene voorwaarden helemaal onderaan deze pagina: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Gratis mobiele oproepen en sms’en :

  • In België en onderweg binnen de EU*, voor oproepen en sms'en over alle mobiele en vaste netwerken uitgezonderd de speciale nummers (voting, 0900, enz.)De oproepen worden per seconde gefactureerd vanaf de 61ste seconde. Goed om te weten: internationale gesprekken (= bellen vanuit België naar de EU) zijn niet inbegrepen.

* EU = Landen van de Europese Unie + IJsland, Liechtenstein en Noorwegen.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@kieken100  Deze informatie kan je terugvinden bij de algemene voorwaarden helemaal onderaan deze pagina: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Gratis mobiele oproepen en sms’en :

  • In België en onderweg binnen de EU*, voor oproepen en sms'en over alle mobiele en vaste netwerken uitgezonderd de speciale nummers (voting, 0900, enz.)De oproepen worden per seconde gefactureerd vanaf de 61ste seconde. Goed om te weten: internationale gesprekken (= bellen vanuit België naar de EU) zijn niet inbegrepen.

* EU = Landen van de Europese Unie + IJsland, Liechtenstein en Noorwegen.

Groetjes,
Antonella

Dank je voor de uitleg

Reageer