Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?
Beste,
Vandaag plots een mailtje en 10min. later bpost aan de deur, jawel met de langverwachte headphones 😱.. 3 maanden, verscheidene e-mails en forumberichtjes later dus toch gelukt. Dolgelukkig 😉
Bedankt aan iedereen voor de hulp en big thanks aan het forum team van Proximus (zonder jullie was het niet gelukt) 👍👍👍🥳
Het pakketje komt inderdaad van EPSAM, dat was bij mij ook zo bij de promotie van de galaxy buds 2 bij de s21. Toen bleef ook de status in de bpost app een tijdje ongewijzigd maar het komt er dus wel aan.
Bedankt voor de positieve noot 😉
Het pakketje komt inderdaad van EPSAM, dat was bij mij ook zo bij de promotie van de galaxy buds 2 bij de s21. Toen bleef ook de status in de bpost app een tijdje ongewijzigd maar het komt er dus wel aan.
Kan het zijn dat de headphones via EPSAM worden verzonden?
Heb een week geleden een mailtje ontvangen van bpost dat EPSAM hen gekozen heeft voor verzending.
Dit is het retouradres dat ik kan zien:
Return address P A BX VNM EUROPAKET EPSAM, VILVOORDSESTEENWEG 233, 1099 BRUSSEL X, BELGIUM
Staat reeds 7dagen ongewijzigd..
Groeten
probeer jij bij hen ook na te vragen? Heb je bevestiging van de promo gehad?
ik heb het aan onze contactpersoon doorgestuurd om na te vragen
Groeten
Tina
Vul je in je forumprofiel je klantgegevens verder in?
Dan kan ik laten navragen…
Heb je hierover contact gehad met Samsung zelf?
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
Dag Tina
Ondertussen heb in alle gegevens aangevuld.
Ik heb nog geen contact gehad met Samsung.
Groetjes
Thasja
Vul je in je forumprofiel je klantgegevens verder in?
Dan kan ik laten navragen…
Heb je hierover contact gehad met Samsung zelf?
groeten
Tina
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
Dag iedereen
Net als jullie heb ik eind oktober ook een Samsung galaxy a52 gekocht bij Proximus, foto's van de rekening getrokken en alle gegevens ingevuld, maar nog geen hoofdtelefoon gezien.
Is daar iets fout gelopen?
Groetjes
Thasja
ik heb mijn collega nog eens een herinnering gestuurd: hij had nochtans bevestiging van Samsung…
sorry
Groeten
Tina
ik zal het even navragen via onze contactpersonen.
groeten
Tina
Hoi Tina,
heb je soms al nieuws ontvangen van Samsung?
Thx groetjes
ik zal het even navragen via onze contactpersonen.
groeten
Tina
Alvast bedankt.
Groeten
Bij mij is die gisteren geleverd dus vermoed ik dat ze binnenkomen
graag gedaan :-)
ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren
vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…
hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)
groeten
Tina
vandaar dat ik the bell even ring 😉
groeten
Hallo
Ik heb dit ook voorgehad eerst werd het geweigerd maar in december heb ik mail gehad dat het wek goedgekeurd is weet iemand wat de levertermijn is?
Mvg Degreef Bram
graag gedaan :-)
ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren
vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…
hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)
groeten
Tina
na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.
Heb je bevestiging ontvangen?
Groeten
Tina
Neen helaas nog geen bevestiging van ontvangen.
Enig idee wanneer deze headset zou toegezonden worden? Zelfde tijdspanne als eerder aangekondigd bij hun acties?
Bedankt voor je inspanningen, waardeer dit enorm!
Groeten
Heb je de aanvraag voor de headset nog kunnen doen?
Hoe is het bij jou afgelopen?
groeten
Tina
na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.
Heb je bevestiging ontvangen?
Groeten
Tina
ik heb een dossier opgemaakt en zal kijken wat we kunnen doen voor jou.
groeten
Tina
@Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt
Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.
Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.
Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Groeten, Patrick
@Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt
Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.
Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.
Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
Groeten, Patrick
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.