Vraag

gratis jbl headset

  • 29 October 2021
  • 33 reacties
  • 503 Bekeken

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?


33 reacties

Reputatie 1

Beste,

Vandaag plots een mailtje en 10min. later bpost aan de deur, jawel met de langverwachte headphones 😱.. 3 maanden, verscheidene e-mails en forumberichtjes later dus toch gelukt. Dolgelukkig 😉

Bedankt aan iedereen voor de hulp en big thanks aan het forum team van Proximus (zonder jullie was het niet gelukt) 👍👍👍🥳

@Pat52 @tina.b @AntonellaD @tom.vh 

Reputatie 7
Badge +3

@Fred21  Klopt inderdaad wat @tom.vh zegt, net hetzelfde scenario bij een kennis van mij. Het pakje komt er zeker aan. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Het pakketje komt inderdaad van EPSAM, dat was bij mij ook zo bij de promotie van de galaxy buds 2 bij de s21. Toen bleef ook de status in de bpost app een tijdje ongewijzigd maar het komt er dus wel aan.

Bedankt voor de positieve noot 😉

Reputatie 1

Het pakketje komt inderdaad van EPSAM, dat was bij mij ook zo bij de promotie van de galaxy buds 2 bij de s21. Toen bleef ook de status in de bpost app een tijdje ongewijzigd maar het komt er dus wel aan.

Reputatie 1

@tina.b Beste Tina,

 

Kan het zijn dat de headphones via EPSAM worden verzonden?

Heb een week geleden een mailtje ontvangen van bpost dat EPSAM hen gekozen heeft voor verzending.

Dit is het retouradres dat ik kan zien:

Return address P A BX VNM EUROPAKET EPSAM, VILVOORDSESTEENWEG 233, 1099 BRUSSEL X, BELGIUM

Staat reeds 7dagen ongewijzigd..

 

Groeten

 

Reputatie 7
Badge +2

@ThasjaM 

probeer jij bij hen ook na te vragen? Heb je bevestiging van de promo gehad?

ik heb het aan onze contactpersoon doorgestuurd om na te vragen

Groeten

Tina

@ThasjaM

Vul je in je forumprofiel je klantgegevens verder in?

Dan kan ik laten navragen…

Heb je hierover contact gehad met Samsung zelf?

groeten

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

 

Dag Tina

Ondertussen heb in alle gegevens aangevuld.

Ik heb nog geen contact gehad met Samsung.

 

Groetjes

Thasja

Reputatie 7
Badge +2

@ThasjaM 

Vul je in je forumprofiel je klantgegevens verder in?

Dan kan ik laten navragen…

Heb je hierover contact gehad met Samsung zelf?

groeten

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

Dag iedereen

Net als jullie heb ik eind oktober ook een Samsung galaxy a52 gekocht bij Proximus, foto's van de rekening getrokken en alle gegevens ingevuld, maar nog geen hoofdtelefoon gezien.

Is daar iets fout gelopen?

 

Groetjes

Thasja

Reputatie 7
Badge +2

@Fred21 

ik heb mijn collega nog eens een herinnering gestuurd: hij had nochtans bevestiging van Samsung…

sorry

Groeten

Tina

Reputatie 1

@Fred21

ik zal het even navragen via onze contactpersonen.

groeten

Tina

Hoi Tina,

 

heb je soms al nieuws ontvangen van Samsung?

Thx groetjes

 

Reputatie 1

@Fred21

ik zal het even navragen via onze contactpersonen.

groeten

Tina

Alvast bedankt.

Groeten

Reputatie 7
Badge +2

@Fred21 

ik zal het even navragen via onze contactpersonen.

groeten

Tina

Bij mij is die gisteren geleverd dus vermoed ik dat ze binnenkomen

 

Reputatie 1

@Fred21

graag gedaan :-)

ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren

vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…

hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)

groeten

Tina

@tina.b Dag, Tina sta jij nog in contact met de mensen van Samsung? We zijn inmiddels meer dan een maand verder en nogsteeds geen teken van de Samsung headphones 😔😔

vandaar dat ik the bell even ring 😉

groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Bram98 Dat zou binnen de 6 weken moeten zijn. Groetjes, Antonella

Hallo 

Ik heb dit ook voorgehad eerst werd het geweigerd maar in december heb ik mail gehad dat het wek goedgekeurd is weet iemand wat de levertermijn is?

Mvg Degreef Bram 

Reputatie 7
Badge +2

@Fred21 

graag gedaan :-)

ja, leveringstijd idem als bij andere acties, kan dus nog even duren

vermoedelijk ga je een track en trace krijgen…

hopelijk komt het in orde: zoniet… ring the bell ;-)

groeten

Tina

Reputatie 1

@Fred21

na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.

Heb je bevestiging ontvangen?  

Groeten

Tina

@tina.b Dat is supergoed nieuws! 

Neen helaas nog geen bevestiging van ontvangen.

Enig idee wanneer deze headset zou toegezonden worden? Zelfde tijdspanne als eerder aangekondigd bij hun acties?

Bedankt voor je inspanningen, waardeer dit enorm!

Groeten

Reputatie 7
Badge +2

@Max 

Heb je de aanvraag voor de headset nog kunnen doen?

Hoe is het bij jou afgelopen?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@Fred21 

na contact bij Samsung bleek dat zij de fout gemaakt hebben en je aanvraag is ondertussen wél goedgekeurd.

Heb je bevestiging ontvangen?  

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@Fred21 

ik heb een dossier opgemaakt en zal kijken wat we kunnen doen voor jou.

groeten

Tina

@Fred21 Inderdaad gewoon de reactie afwachten van iemand van de Proximus forummedewerkers hier de draad opneemt.

Reputatie 1

 @Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt

@Fred21 Het is wachten tot maandag , als iemand van de Proximus medewerkers dit oppikken , in het weekend zijn er geen medewerkers van proximus actief op het forum. 

Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.

Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.

Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile   

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Groeten, Patrick

@Pat52 Bedankt Patrick, ik heb inmiddels mijn profiel aangevuld zoals u me aangaf. Nu is het wachten tot iemand van de medewerkers het oppikt neem ik aan. Groeten

Reputatie 6
Badge +2

 @Pat52 weet u soms hoe ik het beste te werk ga om Proximus dit te laten rechtzetten? Soms een emailadres of telefoonnr? Alvast bedankt

@Fred21 Het is wachten tot maandag , als iemand van de Proximus medewerkers dit oppikken , in het weekend zijn er geen medewerkers van proximus actief op het forum. 

Ondertussen kan je best in je profiel je klantennummer , mobielnummer enz... invullen. En in het Ticket (Privé) de referentie van je registraties bij Samsung voor de Cashback en de JBL headset.

Dan kunnen de medewerkers van Proximus je vlugger helpen/antwoorden.

Ga naar https://nl.forum.proximus.be/settings/profile   

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

Groeten, Patrick

Reageer